UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA NASRIY ASARLARNI O‘QITISH MUAMMOLARI

  • Nurzod NORQULOV Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti katta o‘qituvchisi
Keywords: Ta’lim, darslik, mumtoz nasr, o‘qitish, ilmi sharh, ilmi tahlil, ilmi sanoe, ilmi g‘ariba.

Abstract

Maqolada bugungi umumta’lim maktablarida mumtoz nasriy asarlarni o‘qitishda pedagoglar duch kelayotgan murakkabliklar, ularni
bartaraf qilishda bir nechta tavsiyalar berilgan. Madrasa ta’limi, undagi ba’zi o‘qitish usullari haqida ma’lumot keltirilgan

References

1. Adabiyot nadir? — “Sadoi Turkiston” gazetasi. 1914 yil 4 iyun. (2-sahifa)
2. Расулов А.. Илми ғарибани қўмсаб… Тошкент, «Маънавият», 1998. (5-sahifa)
3. Дўстқораев Б. Маҳмудхўжа Беҳбудий – таълим ислоҳотчиси. - // Til va adabiyot ta’limi, 2005.
4. Tursunova M.Madrasalar ta’limida adabiyot sabog‘i. Monografiya. – Samarqand: SamDU nashri, 2010.
5. Тўхлиев Б. Мумтоз асарларни шарҳлаб ўрганиш.–Тошкент: Баёз, 2013.
6. Umumiy o‘rta ta’limning davlat ta’lim standarti. – T.: Respublika ta’lim markazi, 2017.
7. Husanboyeva Q., Niyozmetova R.. Adabiyot o‘qitish metodikasi. O‘quv qo‘llanma. – T.: 2018.
Published
2025-03-25
How to Cite
Nurzod NORQULOV. (2025). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA NASRIY ASARLARNI O‘QITISH MUAMMOLARI. News of the NUUz, 1(1.2), 180-182. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.2.6484