OMMAVIY AXBOROTNING SIYOSIY ONG VA SIYOSIY MADANIYAT TRANSFORMATSIYALASHUVIGA MANIPULYATIV TA’SIRI
Keywords:
Ommaviy axborot, siyosiy ong, siyosiy madaniyat, submadaniyat, mediakontent, transformatsiya, manipulyatsiya, mediamakon.
Abstract
Mazkur maqolada fuqarolar ongi va qalbiga ta’sir etib, mavjud an’anaviy ijtimoiy munosabatlar tizimiga, qadriyatlarga va halqning
turmush tarziga salbiy o‘zgartirishlar kiritayotgan, pirovardida, jamiyat orasida “ommaviy madaniyat”, “submadaniyat” va uning
unsurlarini yuzaga keltirayotgan mediakontentlar tahlil qilinadi
References
Лассуэлл Г. Политика: кто достигает чего, когда и как?. - Москва : Институт научной информации по общественным наукам РАН, 2024.
2. Хабермас Ю. Теория коммуникативной деятельности. Том первый. Рациональность действия и социальная рационализация. Том второй. К критике функционалистского разума / — М.: Весь Мир, 2022.- 880 с.
3. Володенков С.В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления: навстречу цифровому обществу издательство. Проспект (М.) , 2021, 416 с.
2. Хабермас Ю. Теория коммуникативной деятельности. Том первый. Рациональность действия и социальная рационализация. Том второй. К критике функционалистского разума / — М.: Весь Мир, 2022.- 880 с.
3. Володенков С.В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления: навстречу цифровому обществу издательство. Проспект (М.) , 2021, 416 с.
Published
2025-03-26
How to Cite
Ravshanjon OMONOV. (2025). OMMAVIY AXBOROTNING SIYOSIY ONG VA SIYOSIY MADANIYAT TRANSFORMATSIYALASHUVIGA MANIPULYATIV TA’SIRI. News of the NUUz, 1(1.2), 192-194. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.2.6493
Section
Articles
Copyright (c) 2025 News of the NUUz

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.