STEPS OF CREATING SOFTWARE, CLASSIFICATION AND PEDAGOGICAL SOFTWARE FOR THE DEVELOPMENT OF FUNDAMENTAL KNOWLEDGE OF STUDENTS
Keywords:
System software, Application program package, Matlab, MathCAD, Multimedia, Simulation.
Abstract
This article describes the methods of developing and using software for the development of students' fundamental knowledge, as well as
the stages of classification of software for the development of students' fundamental knowledge.
References
1. Qo‘ysinov O.A., Muslimov N.A., Abdullayeva Q., Gaipova N. Bo‘lajak o‘qityvchilapning pedagogik kompetentligini
rivojlantirish nazariyasi va texnologiyasi. Metodik qo‘llanma. –Т.: TDPU Pizogpafiya, 2014. 7 b.t.
2. Xamidov V.S. Ta’lim tizimida keskin burilishga sabab bo‘lgan 4 dastur haqida. «Infocom.uz», - Toshkent. 2010, №1, -54-57 b.
3. Turaev S.J. Methods of the using of software program Microsoft Excel in practical and laboratory occupation on Physics.
Scientific Bulliten on Namangan State University: Vol.1: Iss.10, Article 55. –Namangan.:2019. –P. -292-297.
4. Hayitov B.Y. Masofaviy ta’lim texnologiyalari vositasida talabalarning fundamental bilimlarini rivojlantirish metodikasi. O‘zMU
xabarlari. Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti ilmiy jurnali. ISSN 2181-7324. –Toshkent. 2022.-№ 1/11. - B.
67-71. 210-214
5. Жесс Либерти, “Освой самостоятельно С++ за 21 день”, - С.П., 2000.
6. Данко П.С., Попов A.Г., Кожевникова Т.Я. Всшая математика в упражнениях и задачах. Седмое издание. - М.: Всшая;
школа, 2015
7. Hayitov B.Y. Ikkinchi tartibli differensial tenglamalarni dasturiy ta’minotlardan foydalanib yechish uslublari. Mug‘әllim hәm
үzliksiz bilimlendirio‘. Ilmiy-metodikaliq jurnal. ISSN 2181-7138. – Nөkis. 2021. -№5/2. - B. 67-71. (13.00.00; №20)
8. Зaхaрoвa, И. Г. Инфoрмaциoнние технoлoгии в oбрaзoвaнии / И. Г. Зaхaрoвa. - М.: Aкaдемия, 2008. - 192 с.
9. Кузминa Т.В., Тихoмирoвa Е.В. и др. Студент в среде Е- леaминг. Учебнoе пoсoбие пo курсу / Т. В. Кузминa, Е. В.
Тихoмирoвa. - М. : МЕСИ, 2008.
10. Рoберт И.В., С. В. Пaнюкoвa, A. A. Кузнетсoв, A. Й. Крaвсoвa. Инфoрмaциoнние и кoммуникaциoнние технoлoгии в
oбрaзoвaнии: учебнo-метoдическoе пoсoбие / - М. : Дрoфa, 2008. - 312с.
rivojlantirish nazariyasi va texnologiyasi. Metodik qo‘llanma. –Т.: TDPU Pizogpafiya, 2014. 7 b.t.
2. Xamidov V.S. Ta’lim tizimida keskin burilishga sabab bo‘lgan 4 dastur haqida. «Infocom.uz», - Toshkent. 2010, №1, -54-57 b.
3. Turaev S.J. Methods of the using of software program Microsoft Excel in practical and laboratory occupation on Physics.
Scientific Bulliten on Namangan State University: Vol.1: Iss.10, Article 55. –Namangan.:2019. –P. -292-297.
4. Hayitov B.Y. Masofaviy ta’lim texnologiyalari vositasida talabalarning fundamental bilimlarini rivojlantirish metodikasi. O‘zMU
xabarlari. Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti ilmiy jurnali. ISSN 2181-7324. –Toshkent. 2022.-№ 1/11. - B.
67-71. 210-214
5. Жесс Либерти, “Освой самостоятельно С++ за 21 день”, - С.П., 2000.
6. Данко П.С., Попов A.Г., Кожевникова Т.Я. Всшая математика в упражнениях и задачах. Седмое издание. - М.: Всшая;
школа, 2015
7. Hayitov B.Y. Ikkinchi tartibli differensial tenglamalarni dasturiy ta’minotlardan foydalanib yechish uslublari. Mug‘әllim hәm
үzliksiz bilimlendirio‘. Ilmiy-metodikaliq jurnal. ISSN 2181-7138. – Nөkis. 2021. -№5/2. - B. 67-71. (13.00.00; №20)
8. Зaхaрoвa, И. Г. Инфoрмaциoнние технoлoгии в oбрaзoвaнии / И. Г. Зaхaрoвa. - М.: Aкaдемия, 2008. - 192 с.
9. Кузминa Т.В., Тихoмирoвa Е.В. и др. Студент в среде Е- леaминг. Учебнoе пoсoбие пo курсу / Т. В. Кузминa, Е. В.
Тихoмирoвa. - М. : МЕСИ, 2008.
10. Рoберт И.В., С. В. Пaнюкoвa, A. A. Кузнетсoв, A. Й. Крaвсoвa. Инфoрмaциoнние и кoммуникaциoнние технoлoгии в
oбрaзoвaнии: учебнo-метoдическoе пoсoбие / - М. : Дрoфa, 2008. - 312с.
Published
2024-09-19
How to Cite
HAYITOV, B. (2024). STEPS OF CREATING SOFTWARE, CLASSIFICATION AND PEDAGOGICAL SOFTWARE FOR THE DEVELOPMENT OF FUNDAMENTAL KNOWLEDGE OF STUDENTS. News of the NUUz, 1(1.7.1), 222-225. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.1.3410
Section
Articles
Copyright (c) 2024 News of the NUUz
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.