EMOTSIONAL INTELLEKT BO‘LAJAK PEDAGOG SHAXSINING MOTIVATSION SOHASINI BOSHQARUV OMILI SIFATIDA
Ushbu maqolada bugungi kunda emotsional intellekt bo’lajak pedagog shaxsiga juda muhim o’rinda turishi va shu bilan birga, o’qituvchi shaxsini o’z-o’zini rivojlantirishni talab qiladi, aks ettirishning amaliy ko’nikmalarini egallash, kasbiy muhim fazilatlarni rivojlantirish va o’z-o’zini nazorat qilish bilimlarni takomillashtirish to’g’risida fikr-mulohazalar yuritilgan. Bundan tashqari, intellekt termini ham lug’aviy jihatdan ochib berilgan bo’lib, xorij olimlarining tadqiqotlari orqali emotsional intellekt bo’lajak pedagog shaxsiga nechog’lik muhim ahamiyat kasb etishi izohlangan.
Веккер Л.М Психика и реальность М., 2001
Афанасев В.Г Проектирование педагогических технологий // Высшее образование а России. – 2001. № 4. – С. 147-150.
Бабанский Ю.К Избранные педагогические труды.– M.: Педагогика, 2008. – 500 с.
Голубева Е.А. Способности. Список. Индивидуальность. Дубна: "Феникс+", 2005. – 512 с.
Гримак Л.П. Резервы человеческой психики: введение в психологию активности / Л.П. Гримак. – М.: Ленанд, 2015. – 238 с
Лазурский А.F. Теория лишности: 100 лет забвения и развития / сост. V.Ю. Слабинский, Н.M. Войшева. - СПб, 2017.