NОFILOLOGIK TA’LIM TALABALARINING TIL KOMPETENTSIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH TAMOYILLARI

Mualliflar

  • Maftuna OMONOVA Teacher of Primary Faculty Department, Chirchik State Pedagogical University, Uzbekistan

Ushbu maqolada nofilologik talabalarda til kompetentsiyasini oshirishni belgilaydigan asosiy tamoyillar ko'rib chiqiladi. Tadqiqot turli akademik va kasbiy kontekstlarda tilni bilishning ortib borayotgan ahamiyatini tan oladi va o'qituvchilar va muassasalarga o'quvchilarning til ko'nikmalarini yaxshilash uchun keng qamrovli asos yaratishni maqsad qilgan. Zamonaviy pedagogik nazariyalar, empirik tadqiqotlar va amaliy qo'llanmalarni sintez qilish orqali tadqiqot filologik bo'lmagan ta'lim talabalarining til qobiliyatini samarali oshirishi mumkin bo'lgan asosiy tamoyillarni aniqlashga qaratilgan.