TALABALARNI FUNDAMENTAL BILIMLARINI RIVOJLANTIRISHNING DASTURIY TA’MINOTI, KLASSIFIKATSIYASI VA PEDAGOGIK DASTURIY TA’MINOT YARATISH BOSQICHLARI
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.1.3410
"Kalit so‘zlar"
:
System software, Application program package, Matlab, MathCAD, Multimediya, Imitatsion
"Maqola"
Ushbu maqola talabalarning fundamental bilimlarini rivojlantirishning dasturiy ta’minotini ishlab chiqish va undan foydalanish usullari
hamda talabalarda fundamental bilimlarini oshirishda dasturiy ta’minotning klassifikatsiyalarga ajratish bosqichlari koʻrsatib oʻtilgan
References
1. Qo‘ysinov O.A., Muslimov N.A., Abdullayeva Q., Gaipova N. Bo‘lajak o‘qityvchilapning pedagogik kompetentligini
rivojlantirish nazariyasi va texnologiyasi. Metodik qo‘llanma. –Т.: TDPU Pizogpafiya, 2014. 7 b.t.
2. Xamidov V.S. Ta’lim tizimida keskin burilishga sabab bo‘lgan 4 dastur haqida. «Infocom.uz», - Toshkent. 2010, №1, -54-57 b.
3. Turaev S.J. Methods of the using of software program Microsoft Excel in practical and laboratory occupation on Physics.
Scientific Bulliten on Namangan State University: Vol.1: Iss.10, Article 55. –Namangan.:2019. –P. -292-297.
4. Hayitov B.Y. Masofaviy ta’lim texnologiyalari vositasida talabalarning fundamental bilimlarini rivojlantirish metodikasi. O‘zMU
xabarlari. Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti ilmiy jurnali. ISSN 2181-7324. –Toshkent. 2022.-№ 1/11. - B.
67-71. 210-214
5. Жесс Либерти, “Освой самостоятельно С++ за 21 день”, - С.П., 2000.
6. Данко П.С., Попов A.Г., Кожевникова Т.Я. Всшая математика в упражнениях и задачах. Седмое издание. - М.: Всшая;
школа, 2015
7. Hayitov B.Y. Ikkinchi tartibli differensial tenglamalarni dasturiy ta’minotlardan foydalanib yechish uslublari. Mug‘әllim hәm
үzliksiz bilimlendirio‘. Ilmiy-metodikaliq jurnal. ISSN 2181-7138. – Nөkis. 2021. -№5/2. - B. 67-71. (13.00.00; №20)
8. Зaхaрoвa, И. Г. Инфoрмaциoнние технoлoгии в oбрaзoвaнии / И. Г. Зaхaрoвa. - М.: Aкaдемия, 2008. - 192 с.
9. Кузминa Т.В., Тихoмирoвa Е.В. и др. Студент в среде Е- леaминг. Учебнoе пoсoбие пo курсу / Т. В. Кузминa, Е. В.
Тихoмирoвa. - М. : МЕСИ, 2008.
10. Рoберт И.В., С. В. Пaнюкoвa, A. A. Кузнетсoв, A. Й. Крaвсoвa. Инфoрмaциoнние и кoммуникaциoнние технoлoгии в
oбрaзoвaнии: учебнo-метoдическoе пoсoбие / - М. : Дрoфa, 2008. - 312с.
rivojlantirish nazariyasi va texnologiyasi. Metodik qo‘llanma. –Т.: TDPU Pizogpafiya, 2014. 7 b.t.
2. Xamidov V.S. Ta’lim tizimida keskin burilishga sabab bo‘lgan 4 dastur haqida. «Infocom.uz», - Toshkent. 2010, №1, -54-57 b.
3. Turaev S.J. Methods of the using of software program Microsoft Excel in practical and laboratory occupation on Physics.
Scientific Bulliten on Namangan State University: Vol.1: Iss.10, Article 55. –Namangan.:2019. –P. -292-297.
4. Hayitov B.Y. Masofaviy ta’lim texnologiyalari vositasida talabalarning fundamental bilimlarini rivojlantirish metodikasi. O‘zMU
xabarlari. Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston milliy universiteti ilmiy jurnali. ISSN 2181-7324. –Toshkent. 2022.-№ 1/11. - B.
67-71. 210-214
5. Жесс Либерти, “Освой самостоятельно С++ за 21 день”, - С.П., 2000.
6. Данко П.С., Попов A.Г., Кожевникова Т.Я. Всшая математика в упражнениях и задачах. Седмое издание. - М.: Всшая;
школа, 2015
7. Hayitov B.Y. Ikkinchi tartibli differensial tenglamalarni dasturiy ta’minotlardan foydalanib yechish uslublari. Mug‘әllim hәm
үzliksiz bilimlendirio‘. Ilmiy-metodikaliq jurnal. ISSN 2181-7138. – Nөkis. 2021. -№5/2. - B. 67-71. (13.00.00; №20)
8. Зaхaрoвa, И. Г. Инфoрмaциoнние технoлoгии в oбрaзoвaнии / И. Г. Зaхaрoвa. - М.: Aкaдемия, 2008. - 192 с.
9. Кузминa Т.В., Тихoмирoвa Е.В. и др. Студент в среде Е- леaминг. Учебнoе пoсoбие пo курсу / Т. В. Кузминa, Е. В.
Тихoмирoвa. - М. : МЕСИ, 2008.
10. Рoберт И.В., С. В. Пaнюкoвa, A. A. Кузнетсoв, A. Й. Крaвсoвa. Инфoрмaциoнние и кoммуникaциoнние технoлoгии в
oбрaзoвaнии: учебнo-метoдическoе пoсoбие / - М. : Дрoфa, 2008. - 312с.
Nashr qilingan
2024-09-19
How to Cite
HAYITOV, B. (2024). TALABALARNI FUNDAMENTAL BILIMLARINI RIVOJLANTIRISHNING DASTURIY TA’MINOTI, KLASSIFIKATSIYASI VA PEDAGOGIK DASTURIY TA’MINOT YARATISH BOSQICHLARI. O‘zMU Xabarlari, 1(1.7.1), 222-225. https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.7.1.3410
"Bo'lim"
Maqolalar
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.