BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNI “TESKARI OʻQITISH”GA METODIK TAYYORLIGINI RIVOJLANTIRISHNING TUZILMAVIY-FUNKSIONAL MODELI

Mualliflar

Ushbu maqolada “Aralash ta’lim”(Blended Learning) texnologiyasining modellaridan biri bo‘lgan “Teskari o‘qitish” (Flipped Learning) modeli haqida yoritilgan. Bugungi kunda ta’lim tizimiga kirib kelayotgan ushbu yangicha o‘qitish modelini joriy etish va bo‘lajak o‘qituvchilarni “teskari o‘qitish(Filpped Learning)”ga metodik tayyorligini rivojlantirishning pedagogik shart-sharoitlari yoritib berilgan. Shuningdek, ta’lim jarayonida “Teskari o‘qitish” modelidan foydalanishning afzalliklari keltirib o‘tilgan hamda bo‘lajak o‘qituvchilarni “teskari o‘qitish(Filpped Learning)”ga metodik tayyorligini rivojlantirishning tuzilmaviy-funksional modeli ishlab chiqilgan.