BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING DIDAKTIK KOMPETENSIYALARINI SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN YONDASHUV ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISH METODIKASI

Mualliflar

Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisini didaktik kompetentsiyalarini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida takomillashtirish mexanizmlarini ishlab chiqish pedagogik-metodik zaruriyat ekanligi hamda bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisini didaktik kompetentsiyalarini shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asosida takomillashtirish bilan aloqador atamalar o‘qituvchining ta’limiy dars jarayoni mazmuni hamda dars o‘tish usullarining variativligi, interfaollik, muammolilik, amaliy yo‘naltirilganlik tamoyillari asosida ishlab chiqilganligining metodik xususiyatlari ochib berilgan.