“MATERIALSHUNOSLIK VA KONSTRUKTIV MATERIALLAR TEXNOLOGIYASI” FANINI O‘QITISHNI TAKOMILLASHTIRISH
"Maqola"
Maqolada “Materialshunoslik va konstruktiv materiallar texnologiyasi” fanini o‘qitishni takomillashtirishda turli mutaxassislikdagi muhandislarni tayyorlashdagi o‘rni va ahamiyati ko‘rsatilgan. “Materialshunoslik va konstruktiv materiallar texnologiyasi” fani muhim amaliy muammodir, shuning uchun diagnostika, tahlil qilish, kompyuterda modellashtirish, materiallarning tuzilishi va xossalarini o‘rganish, dars jarayonida nazariy bilimlarni o‘zlashtirib amaliy mashg‘ulotlarda, tugaraklarda yog‘och hamda metallardan foydalanib dastgohlarda ishlash ko‘nikmasini hosil qilishni namoyon qilish.
References
Свидунович Н.А. и др. К вопросу о преподавании курсов «Материаловедение» и «Материаловедение и технология
конструкционных материалов» Учебно-методическая работа 2011. № 8. -79 стр.
Кушнера В. С. МАТЕРИАЛОВЕДЕНИЕ. Учебник. Омск 2008. -6 стр.
Yakubov S.X., Astanova M.M. Materialshunoslik va konstruksion materiallar texnologiyasi. Darslik 2023 y. -64 b.
Лахтин, Ю. М. Материаловедение: учеб. для студентов вузов. /Ю. М. Лахтин, В. П. Леонтьева. – 3-е изд. перераб. и доп. –
М.: Машиностроение, 1990.– 528 с.
Арзамасов, Б. Н. Материаловедение: учеб. для студентов вузов. / – М.: Изд–во МВТУ им. Н. Э. Баумана, 2001. – 734 с.
Buranova Sh.U. “Zamonaviy ta’lim” jurnali 2023 yil 7(128)-soni -15 b.
Buranova Sh.U. Qishloq xo‘jaligi mashinalari fanini o‘qitishda gorizontal va vertikal integratsiyadan foydalanish Pedagogika
ilmiy-nazariy metodik jurnal//1/2023 -419 b.
YUSUPOVA, G. (2024). FARGʻONA IQTISODIY RAYONIDA KIMYO, NEFT-GAZ QAZIB OLISH ISHLARI VA QISHLOQ XO ‘JALIGINING HOLATI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 46-47.
AZAMATOVA, G. (2024). KARL POPPER TA’LIM KONTSEPTSIYASI KONTEKSTIDA ERKINLIK FENOMENINING FALSAFIY-AXLOQIY TAHLILI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 48-50.
ALIMOVA, M. (2024). ANDRAGOGIK TA’LIMDA O ‘ZBEK TILINI O ‘QITISHNING ILMIY-NAZARIY ASOSLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 51-53.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.