BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA KASBIY KARYERANI LOYIHALASHTIRISH KO‘NIKMASINI RIVOJLANTIRISH KOMPETENSIYASI
"Maqola"
Ushbu maqolada uzluksiz ta’lim jarayonida bo‘lajak o‘qituvchining kasbiy rivojlanishdagi muammolari va o‘ziga xos xususiyatlari ko‘rib chiqiladi. Kasbiy ta’lim bosqichiga alohida e’tibor qaratilayotganligi va professional faoliyat bosqichida bo‘lajak o‘qituvchining karyerasini shakllantirishning protsessual-mazmun modelining varianti taklif etiladi
References
Muslimov N. A. Technology for the formation of professional competence of teachers based on the modernization of the content
of vocational education. - Tashkent: Science and Technology, 2013. - P. 26-28.
Реан А. А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика. – Санкт-Петербург: Питер, 2010. – С. 249.
Зауторова Э. В. Развитие творческих способностей курсантов в процессе обучения. https://cyberleninka.ru
Simpson Ray M. Creative Imagination // https://www.jstor.org
Буторина О. В. Кросскультурное исследование креативности в управленческом потенциале руководителя // Психология
XXI века. Материалы международной научно-практической конференции студентов и аспирантов. – Санкт-Петербург:
СПбГПИ, 2003. – С. 277.
Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving).–Alexandria –
Virginia, USA:ASCD, 2014. – P. 9.
Петрова Л. М. Возрастные особенности когнитивной сферы младших школьникови подростков: Автореф. дис. ... канд.
наук. – Санкт-Петербург: 2008. – С. 15.
RSKHULOVA, D., KOSIMOVA, F., & MUTALOVA, S. (2024). LINGVISTIKA UNIVERSITETLARDA TILI O'ZLASHTIRISHNING XUSUSIYATLARI VA YO'RIQNOMA MASALALARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 158-160.
RUZIKULOVA, N. (2024). BOSHLANG ‘ICH SINF O ‘QUVCHILARIDA XALQ OG ‘ZAKI IJODI JANRLARINI INNOVASION O ‘QITISHNI TAKOMILLASHTIRISH YO ‘LLARI. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 161-165.
SAIDAZIMKHUJAEVA, M. (2024). FRANSIYA TASHQI SIYOSATIDA “YUMSHOQ KUCH”. News of the NUUz, 1(1.7. 1), 166-169.
Copyright (c) 2024 O‘zMU xabarlari
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.