BO‘LAJAK INFORMATIKA O‘QITUVCHILARINING KASBIY GRAFIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHDA BLENDER HAMDA 3D MAX DASTRULARIDAN FOYDALANISH

Mualliflar

Mazkur maqolada bo‘lajak informatika o‘qituvchilarining kasbiy grafik kompetentligini rivojlantirish jarayonida Blender va 3D Max kabi grafik dasturlarning roli tahlil qilinadi Blender va 3D Max dasturlaridan foydalanishning afzalliklari, turli xil grafik resurslarni yaratish imkoniyatlari bayon etiladi. Ushbu dasturlarning o‘qituvchilarga dizayn, animatsiya va multimedia ta’lim resurslarini yaratish bo‘yicha malakalarini oshirishga yordam berishi tushuntiriladi. Maqola ushbu masalalar bo‘yicha ilmiy yondashuvlarni, texnologik vositalar va dasturiy ta’minotdan foydalanish imkoniyatlarini o‘rganib, bo‘lajak informatika o‘qituvchilarining kasbiy o‘sishiga yordam beradigan aniq yo‘nalishlarni taqdim etadi.