OTM TALABALARIDA AXBOROT TAXDIDLARDAN XIMOYALANISH KO‘NIKMASINI SHAKLLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

Mualliflar

Zamonaviy hayotning har bir jabhasiga texnologiyalarning tobora ortib borayotgan integratsiyasi bilan o'zini axborot tahdidlaridan himoya qilish muhim ahamiyatga ega bo'ldi. Ushbu maqola Oliy ta'lim muassasalari (OTM) talabalarida axborot tahdidlaridan himoyalanish ko'nikmalarini shakllantirishning nazariy tamoyillarini o'rganadi. Psixologiya, ta'lim va kiberxavfsizlikni o'z ichiga olgan fanlararo istiqbollardan kelib chiqib, u ushbu ko'nikmalarni egallash va qo'llashga ta'sir qiluvchi kognitiv, xulq-atvor va ijtimoiymadaniy omillar haqida tushuncha beradi. Ushbu nazariy tamoyillarni tushunish orqali o'qituvchilar va siyosatchilar talabalarning
axborot tahdidlariga chidamliligini oshirish va xavfsizroq raqamli muhitni targ'ib qilish uchun samarali tadbirlarni ishlab chiqishlari mumkin.