“HAMLET” TRAGEDIYASINI DEBAT USULIDA O‘RGANISH

  • Ro‘zixon USMONOVA Chirchiq Davlat pedagogika universiteti o‘qituvchisi
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##: https://doi.org/10.69617/nuuz.v1i1.5.1.4857
"Kalit so‘zlar" : tragediya, Shekspir ijodi, obrazlarni baholash, muammoli ta’lim, debat darslari, spikerlar faoliyati.

"Maqola"

Jahon adabiyotshunosligida buyuk dramaturg Uilyam Shekspirning “Hamlet” tragediyasi yuzasidan bildirilayotgan fikr-mulohazalar, obrazlarni baholashdagi ziddiyatlar ta’lim bosqichlarida mazkur asarni o‘rganish va tahlil qilishda qator muammolarni yuzaga keltiradi.Maqolada oliy ta’lim tizimida tragediyani o‘qitish, talabalarning mustaqil fikrlashga bo‘lgan ishtiyoqini rag‘batlantirishda debat darslarini tashkil etish texnologiyasi va uning ahamiyati haqida so‘z boradi

References

U.Hamdam., A.Qosimov. Jahon adabiyoti. O‘quv qo‘llanma. – T.: 2017. 178 b.

Sh.Normatova. Jahon adabiyoti. O‘quv qo‘llanma. – T.: “Cho‘lpon”, 2008. 96 b.

H.Ismoilov. Jahon adabiyoti tarixi 1-jild. O‘quv qo‘llanma – T.: 2009. 232 b.

L.N.Tolstoy. “Shekpir va drama to‘g‘risida”. Jahon adabiyoti jurnali. 1998, 11-son. 208 b.

U.Jo‘raqul. “…Telbaga yo‘qdur qalam”. Sharq yulduzi jurnali. 2010. 1-son. 192 b.

Saidov A. “Vilyam Shekspir va 57 nomzod”. Jahon adabiyoti jurnali, 2010 yil, 4-son. 208-b

TURSUNOV, R. (2024). XIX ASRNING OXIRI–XX ASR BOSHIDA TURKISTON O ‘LKASIDA OVCHILIK MASALALARINING YORITILISHI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 47-49.

SOTVOLDIYEVA, N. (2024). SINONIMLARNI IFODALASHDA TARJIMA QILISH TURLARI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 344-346

SOBIROVA, D. (2024). REKLAMA MATNLARIDA NEOLOGIK BIRLIKLARNING QO ‘LLANISHI. News of the NUUz, 1(1.9. 1), 342-343.

Nashr qilingan
2024-10-30