OLIY TA’LIM MUASSASALARI TALABALARINI FANLARNI MUSTAQIL O‘ZLASHTIRISHIDA BILIM, KO‘NIKMA VA MALAKALARNI EGALLASHIGA YO‘NALTIRISH

Mualliflar

  • Rustam FAYZULLAYEV Toshkent irrigatsiya va qishloq xo‘jaligini mexanizatsiyalash muhandislari instituti dotsenti, PhD, Uzbekistan
  • Yulduz SAYFIYEVA Toshkent irrigatsiya va qishloq xo‘jaligini mexanizatsiyalash muhandislari instituti tayanch doktoranti, Uzbekistan

Bugungi jadal rivojlanayotgan ta’lim sharoitida oliy ta’lim muassasalari talabalari o‘rtasida fanlarni mustaqil o‘zlashtirishni shakllantirishga alohida e’tibor qaratilmoqda. Ushbu maqola talabalarni nafaqat bilim, balki fanlar bo'yicha mustaqil ta'lim olish uchun zarur bo'lgan muhim ko'nikma va malakalarni egallashga yo'naltirish uchun zarur bo'lgan ko'p qirrali yondashuvni o'rganadi. Ta'lim nazariyalari, pedagogik strategiyalar va empirik dalillarga tayangan holda, ushbu maqola talabalarni akademik sayohatlarida kuchaytirish uchun samarali metodologiya va amaliyotlarni belgilaydi. Qiziqish, tanqidiy fikrlash va mustaqil bilim olish madaniyatini tarbiyalash orqali oliy ta’lim muassasalari nafaqat bilim iste’molchisi, balki ilm-fan rivojiga faol hissa qo‘shuvchi talabalarni tarbiyalashi mumkin