3×3 FORMATDAGI BASKETBOLCHILAR O‘QUV-MASHG‘ULOT JARAYONINING XUSUSIYATLARINI TASHXISLASHDA SO‘ROVNOMADAN FOYDALANISH USLUBIYATI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.65111/physicalculture.v2i10.8528Kalit so'zlar
sportchilar, so'rovnoma, so'rovnoma metodologiyasi, so'rovnoma tuzilishi, ochiq savollar, yopiq savollar, nazorat savollari, ijtimoiy-demografk ma'lumotlar, tadqiqot metodologiyasi, sport pedagogikasiAnnotasiya
Ushbu maqola turli toifa yoshdagi sportchilar o‘rtasida 3x3 formatdagi basketbol jamoasining tayyorgarlik darajasini baholash uchun so'rovnoma usulidan foydalanish imkoniyatlarini o‘rganishga bag‘ishlangan. Asosiy e'tibor o‘quv faoliyatining o‘ziga xos xususiyatlari to‘g‘risida ishonchli ma'lumot to‘plash, zaif tomonlarni aniqlash va o‘quv jarayonini optimallashtirish bo‘yicha tavsiyalarni shakllantirish vositasi sifatida anketalarning imkoniyatlarini o‘rganishga qaratilgan. Ushbu ishning maqsadi so'rovnoma metodologiyasini batafsil o‘rganish emas, balki basketbolchilarning mashg‘ulot faoliyati sifatini oshirishga qaratilgan sport pedagogikasini tahlil qilish kontekstida uning amaliy ahamiyati va yetarliligini asoslashdir.
Manbalar
1. Боголюбов Л.Н. Педагогические и социологические аспекты спортивных исследований.
// Учебник. М.: АСО. 2003. – 291 с.
2. Девятко И.Ф. Методология и методика социологических исследований в спорте. // Учебник.
М.: Академия. 2002. – 388 с.
3. Зазыкин О.В. Психология спортивной подготовки: от теории к практике. // Учебное пособие.
М.: Речь. 2013. – 96 с.
4. Костяная Е.В. Психология и педагогика спорта. //Учебное пособие. М.: Современная школа.
2011. – 126 с.
5. Лутфуллина Р. Метод анкетирования – для анализа тренировочного процесса. // Фан спортга,
2024, С.5–12.
6. Платонов Н.Н. Основы спортивной тренировки. // Учебник. М.: Физкультура и спорт,
2010. – 678 с.
7. Сухов А.В. Анкетирование в спортивной педагогике: Теория и практика. // Учебное пособие.
СПб.: Лань. 2005. – 88 с.
8. Шмаков А.Н. Спортивная педагогика и психология: Методология исследования и практическое
применение. // Учебное пособие. СПб.: Бизнес-Пресса. 2000. – 58 с.



