BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI XALQARO BAHOLASH SINOVLARIGA TAYYORLASHDA MAKTAB TIZIMI BO‘YICHA BAHOLASHNING “PULL-PUSH” DIAGNOSTIKA TEXNIKASINING XUSUSIYATLARI

Baholash,“Pull-Push” diagnostic texnikasi, Ofsted qarorlari, “Progress 8” o‘lchovi, “Ekvivalentlik” tizimi, Angliya imtihonlari, SAT natijalari, o‘qitishning yangi starategiyalari.

Authors

Ushbu maqolada baho va baholash haqida, xalqaro baholash sinovlari PIRLS sinovlari bo‘yicha diagrammalar, jadvallar ko‘rinishida ma’lumotlar berilgan. Yangi diagnostika metodologiyasini shartli ravishda “Pull-push” deb nomlangan diagnostika texnikasining xususiyatlari ta’kidlangan: 1) o‘qish savodxonligini o‘lchashda PIRLS yondashuvlarining o‘xshashligi va 2) yangi metadologiya o‘quvchilarning ikki yosh guruhiga boshlang‘ich sinflar hamda yuqori sinflar. Maktab tizimi bo‘yicha baholash butun mamalakat maktablarida o‘tkaziladigan baholash bo‘lib, o‘qituvchilarning professional tajribasining muhim elementlari ekanligi haqida batavsil bayon qilingan. 4-asosiy bosqichda maktab faoliyatining o‘lchovi “Progress 8” ga o‘tgani hamda GCSE ga erishgan o‘quvchilar ulushi, Ofsted qarorlari va maktab aralashuvning imtihon natijalariga bog‘liqlik tamonlari ham o‘rganilgan.