ОСОБЕННОСТИ ДИАГНОСТИЧЕСКОЙ ТЕХНИКИ “PULL-PUSH” ДЛЯ ОЦЕНКИ ШКОЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ПРИ ПОДГОТОВКЕ УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ К МЕЖДУНАРОДНЫМ ОЦЕНОЧНЫМ ИСПЫТАНИЯМ
В данной статье представлена информация об оценке и оценивании в виде диаграмм и таблиц по международным оценочным испытаниям PIRLS. Выделены особенности новой диагностической методологии, условно названной "Pull-push": 1) сходство подходов PIRLS в измерении читательской грамотности и 2) применение новой методологии к двум возрастным группам учащихся - начальных и старших классов. Подробно описывается оценивание в школьной системе, проводимое в школах по всей стране, как важный элемент профессионального опыта учителей. Рассмотрены аспекты перехода на 4-м основном этапе к показателю "Progress 8," доли учащихся, достигших GCSE, решения Ofsted и зависимость результатов экзаменов от вмешательства школы.
2. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi PF-5847-son “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi Farmoni
3. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PF-560-son “2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi farmoni.
4. Kuznetseva M.I. PIRLS 2006 natijalariga ko‘ra Rus boshlang‘ich maktab bitiruvchilarining o‘qish faoliyatining kuchli va zaif tomonlari || Ta’lim masalalari. 2009. N 1. P. 107-136-betlar
5. Pinskaya M.A. “Boshlang‘ich maktab uchun darsliklarni tahlil qilish” || Ta’lim masalalari 2009-y. 137-161-betlar.
6. Kitsch W. (1998) Tushunish: bilish uchun paradigma. Kembrij, Buyuk Britaniya: kembrij universiteti nashriyoti.
7. Postulgin A.V., “Pull-Push” usuli., 2010-yil 24-iyun, 74\07-10
8. Mullis I.V.S., Martin M.O., Kennadi A.M., Trong K.L., Sainsberi M. (2009) PIRLS 2011. Baholash asosi. TIMSS & PIRLS xalqaro tadqiqot markazi, Boston kolleji, Linch ta’lim maktabi.
9. OECD (2010). PISA 2009 asosi: o‘qish bo‘yicha asosiy kompetensiyalar, matematika va fan. Parij: OECD
10. Tsukerman G.A., Kovaleva G.S., Kuznetsova M.I. PIRLSdagi g‘alaba va PISAdagi mag‘lubiyat: 10-15-yoshli maktab o‘quvchilarining o‘qishsavodxonligi taqdiri. Ta’lim masalalari. 2007 y. 240-266-betlar.






.jpg)

2.png)





