OMMAVIY AXBOROTNING SIYOSIY ONG VA SIYOSIY MADANIYAT TRANSFORMATSIYALASHUVIGA MANIPULYATIV TA’SIRI
Mazkur maqolada fuqarolar ongi va qalbiga ta’sir etib, mavjud an’anaviy ijtimoiy munosabatlar tizimiga, qadriyatlarga va halqning
turmush tarziga salbiy o‘zgartirishlar kiritayotgan, pirovardida, jamiyat orasida “ommaviy madaniyat”, “submadaniyat” va uning
unsurlarini yuzaga keltirayotgan mediakontentlar tahlil qilinadi
2. Хабермас Ю. Теория коммуникативной деятельности. Том первый. Рациональность действия и социальная рационализация. Том второй. К критике функционалистского разума / — М.: Весь Мир, 2022.- 880 с.
3. Володенков С.В. Интернет-коммуникации в глобальном пространстве современного политического управления: навстречу цифровому обществу издательство. Проспект (М.) , 2021, 416 с.






.jpg)

1.png)





