AKT YO‘NALISHI TALABALARIGA INGLIZ TILIDAGI AKT SOHASIGA OID KOLLOKATSIYALARNI O‘RGATISHDA TIL KORPUSINING DIDAKTIK XUSUSIYATLARI VA METODOLOGIK FUNKSIYALARI
##submission.downloads##
Ushbu maqola ingliz tilidagi kollokatsiyalarni o‘qitishda til korpusidan foydalanilishini, ayniqsa Axborot va Kommunikatsiya
Texnologiyalari (AKT) kontekstida o‘rganadi. Maqola til korpusi asosiy komponentlaridan biri bo‘lgan konkordans vositasining AKT
yo‘nalishi talabalariga kollokatsiyalarni aniqlash, tahlil qilish va o‘rgatishda qanday qo‘llanilishini ko‘rib chiqadi. Til korpusi asosida
chet tillarni o‘rgatish metodlarining afzalliklari, xususan, ularning autentikligi, chastotasi va konteksti nuqtai nazaridan, ushbu vositalar
AKT yo‘nalishi talabalarining kollokatsiyalarni tushunishi, samarali va professional muloqotda, ya’ni o‘qish va yozish ko‘nikmalarida
muvaffaqiyatli foydalanishni rivojlantirishga yordam beradi.
2. O'Keeffe A., McCarthy M., Carter R. From Corpus to Classroom: Language Use and Language Teaching. — Cambridge: Cambridge University Press, 2007. — 320 p.
3. Sinclair J. How to Use Corpora in Language Teaching. — Amsterdam: John Benjamins Publishing, 2004. — 200 p.
4. Biber D., Conrad S., Reppen R. Corpus Linguistics: Investigating Language Structure and Use. — Cambridge: Cambridge University Press, 1998. — 404 p.






.jpg)

.png)





