FLIPPED CLASSROOM” MODELINING TALABALARNING OG‘ZAKI NUTQ KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISHDAGI AHMIYATI: TIL O‘QITISH MUTAXASISLIGI MISOLIDA

Flipped classroom, nutq ravonligi, oliy ta’lim bosqichi, faol o‘qish, talabalar ishtiroki, mustaqil ta’lim ko‘nikmalari

Mualliflar

  • Guzal JALILOVA Profi University Pedagogy and foreign languages department English teacher, Uzbekistan

Flipped classroom” modeli, xorijiy tillarni o‘qitishda tobora keng qo‘llanilayotgan yondashuv bo‘lib, til o‘qitish dasturlarida ta'lim
olayotgan oliy ta'lim talabalarining erkin so‘zlashuvini oshirishda muhim rol o‘ynaydi. Ushbu tadqiqot “Flipped classroom” modelining
darsdan tashqarida kontent o‘rgatilishi va dars davomida interaktiv faoliyatlar amalga oshirilishi orqali talabalar ishtirokini,
mustaqilligini va til malakasini qanday rivojlantirishini o‘rganadi. Bu model talabalar o‘rtasidagi ingliz tilidagi muloqotni va mustaqil
ta’lim olish imkoniyatlarini oshiradi, bu esa so‘zlashuvni yaxshilashga olib keladi. Maqolada “Flipped classroom” modeli asos idagi
texnikalarni xorijiy til dars jarayonida qo‘llash bo‘yicha tavsiyalar berilgan