TA’LIMNI BOSHQARISHDA AKADEMIK NAZORATNING AHAMIYATI
##submission.downloads##
Maqolada akademik nazorat va talabalarning bilim olishini boshqarish ko’nikmalarini rivojlantirish o’rtasidagi bog’liqlikni o’rganish muammosi ko’rib chiqiladi. Talabalarning bilish jarayonlarini shakllantirish xususiyatlari ko’rib chiqiladi. O’quv jarayonida akademik nazoratning roliga bag’ishlangan tadqiqotlar ko’rib chiqiladi. Akademik nazoratning og’irligining ta’limni boshqarish darajasiga ta’sirini o’rganish natijalari tavsiflangan.
Гордеева Т.О., Сычев О.А. Мотивационные профили как предикторы саморегуляции и академической успешности студентов. // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. 2017. №1. С. 67-87.
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения: опыт теоретического и экспериментального психологического исследования / В.В. Давыдов. – Москва: Академия, 2004. 288 с.
Эльконин, Д. Б. Избранные психологические труды: проблемы возрастной и педагогической психологии/ Д. Б. Эльконин; под ред. Д. И. Фельдштейна. – Москва: Международная педагогическая академия, 1995. 219 с.
Bandura A. Self–efficacy: Toward a unifying theory of behavioral change, "Psychological Review", 1977. Vol. 84. No 2. P. 191215.
Bandura A. Social–learning theory of identificatory processes, in: "Handbook of Socialization Theory and Research, Chicago. 1969. P. 213–262.
Pekrun, R., Goetz, T., Titz, W., and Perry, R. P. (2002). Academic emotions in students' self-regulated learning and achievement: a program of qualitative and quantitative research. Educ. Psychol. 37, 91–105. DOI:10.1207/S15326985EP3702_4
Perry W. Forms of Intellectual and Ethical Development in the College Years: a Scheme. Jossey-Bass Higher and Adult Education Series. Jossey-Bass Publishers, 350 Sansome St., San Francisco, CA 94104, 1999. P. 289.
Perry, R. P., Hladkyj, S., Pekrun, R. H., & Pelletier, S. T. (2001). Academic Control and Action Control in the Achievement of College Students: A Longitudinal Field Study. Journal of Educational Psychology, 93, 776-789. http://dx.doi.org/10.1037/00220663.93.4.776
Respondek L., Seufert T., Stupnisky R. and Nett U. (2017). Perceived Academic Control and Academic Emotions Predict Undergraduate University Student Success: Examining Effects on Dropout Intention and Achievement. Front. Psychol. 8:243. DOI:
3389/fpsyg.2017.00243 10. Zimmerman B.J. Attaining self-regulation: A social cognitive perspective // Handbook of self-regulation, Orlando, FL: Academic Press., 2000. Pp. 13-39.
Научный руководитель – доктор психологических наук, профессор Карамян М.Х.






.jpg)

.png)





