MARKET RELATIONS AND FICTION: INTERACTION AND ENGAGEMENT
This article analyzes the impact of market relations on fiction and their interconnection. It examines the role of literature in a market
economy, the commercialization of creativity, the book market, and the activities of writers. Additionally, the influence of literature on
society and its role in shaping social and moral values are explored. The article discusses the popularization of literary creativity in
market conditions, the promotion of literature through marketing and advertising, and changes in reading culture
2. Воеводина Л. Н. Массовое общество в контексте социокyльтyрной динамики. // Вестник Московского госyдарственного yниверситета кyльтyры и искyсств, 2013, - №5. – С. 23-27.
3. Цветкова Б. Л. Массовая литератyра как кyльтyрный феномен. // Вестник Нижегородского yниверситета им. Н. И. Лобачевского. Серия: Социальные наyки, 2016, -№2. – С. 128-135.
4. Цветкова Б. Л. Массовая литератyра как кyльтyрный феномен. // Вестник Нижегородского yниверситета им. Н. И. Лобачевского. Серия: Социальные наyки, 2016, -№2. – С. 129.
5. Жанры современной литератyры. // schооl-оf-inspirаtiоn. ru.
6. Олимжонов Х. А. Ўзбекистонда электрон-рақамли кyтyбхоналарнинг яратилиш тарихидан. // Значение цифровых технологий в изyчении истории Узбекистана, 2022, -№1. – Б. 131.
7. Олимжонов Х. А. Ўзбекистонда электрон-рақамли кyтyбхоналарнинг яратилиш тарихидан. // Значение цифровых технологий в изyчении истории Узбекистана, 2022, -№1. – Б. 131.
8. Кyдрявцева Е. Ю. Электронная библиотека. // Горный информaционно-аналитический бюллетень, 2013, - №6. – С. 363.
9. 2022 йилда ziyоuz порталида энг кўп ўқилган мақолалар, ҳикоялар, мyаллифлар. // https: //ziyouz. Uz/eng-sara-asarlar/2022-yil-hisoboti/






.jpg)

1.png)





