BОZОR MUNOSABATLARI VА BADIIY АDАBIYОT: О‘ZARO TA’SIR VA АLОQАDОRLIK

Badiiy adabiyot, bozor, iqtisodiyot, qadriyatlar, vаziyаt dеtеktiv, trillеr, fаntаstikа, janr, kitobxon, yilning eng yaxshi kitobi, ommaviy badiiy adabiyot, zamonaviy badiiy adabiyot, daromad.

Mualliflar

Mazkur maqolada bozor munosabatlarining badiiy adabiyotga ta’siri va ular o‘rtasidagi o‘zaro aloqadorlik masalalari tahlil qilinadi.
Bozor iqtisodiyoti sharoitida adabiyotning roli, uning tijoratlashuvi, kitob bozori va ijodkorlarning faoliyati muhokama qi linadi.
Shuningdek, adabiyotning jamiyatga ta’siri, uning ijtimoiy va axloqiy qadriyatlarni shakllantirishdagi o‘rni ham yoritiladi. Maqolada
bozor munosabatlari sharoitida adabiy ijodning ommalashuvi, adabiyotning marketing va reklama vositalari orqali targ‘ib qilinishi,
kitobxonlik madaniyatining o‘zgarishi kabi jihatlar ko‘rib chiqiladi.