ПРОБЛЕМЫ ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ НАЦИОНАЛЬНЫХ ГРУПП
##submission.downloads##
Ushbu maqolada rus tili ona tili bo‘lmagan milliy guruh talabalari uchun dars jarayonida yuzaga keladigan muammolar tahlil qilinadi. Metodik yondashuvlar, fonetik hamda grammatik qiyinchiliklar, motivatsiya va til muhiti yetarli bo‘lmagan sharoitlarda o‘qitishning turli strategiyalari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, talabalarning madaniy xususiyatlarini inobatga olish, moslashuvchan uslublar qo‘llash hamda zamonaviy texnologiyalar yordamida o‘qitish metodikasi takomillashtirish yo‘llari yoritiladi.
1. Бабайцева В.В. Теоретические основы методики преподавания русского языка. – М.: Академия, 2015. – 284 с.
2. Верещагина И.Н. Обучение русскому языку в национальной школе: методические аспекты // Педагогика. – 2020. – № 5. – С. 81–88.
3. Караулов Ю.Н. Русский язык и языковая личность. – М.: Изд-во ЛКИ, 2017. – 268 с.
4. Литневская Е.М. Актуальные проблемы обучения фонетике русского языка студентов-инофонов // Русский язык за рубежом. – 2019. – № 3. – С. 43-49.
5. Соловьёва А.С. Формирование коммуникативной компетенции у студентов национальных групп // Вестник высшей школы. – 2018. – № 2. – С. 56-62.
6. Никитина Т.Г. Лексические и культурологические трудности при обучении русскому языку в полиэтнической среде. – СПб.: Союз, 2021. – 192 с.
7. Тарасова В.Н. Дистанционные технологии в преподавании русского языка студентам из национальных регионов // Вестник современного образования. – 2022. – № 4. – С. 13-19.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





