Ijtimoiy-gumanitar fanlar

OLIY O‘QUV YURTLARIDA TALABALAR MUSTAQIL ISHINI TASHKIL ETISH VA NAZORAT QILISHNING JORIY HOLATINI O‘RGANISH

Mustaqil ta’lim, oliy ta’lim, talabalarning mustaqil ishi, ta’lim jarayoni, nazorat qilish, individual yondashuv, empirik tadqiqot, kompetensiyaviy yondashuv, ta’lim sifatini oshirish, innovatsion metodlar

Mualliflar

  • Ilhom MADATOV Samarqand davlat universitetining Kattaqo‘rg‘on filiali dotsenti, PhD , Uzbekistan

Ushbu maqolada oliy o‘quv yurtlarida talabalar mustaqil ishini tashkil etish va nazorat qilishning joriy holati empirik tadqiqot asosida tahlil qilingan. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, talabalar mustaqil ish jarayonida asosiy muammo sifatida topshiriqlar sonining ko‘pligi, manbalar yetishmovchiligi hamda individual yondashuvning yetarli darajada yo‘lga qo‘yilmaganligini ta’kidladilar. Mustaqil ish topshiriqlarining differensial ta’lim tamoyillariga mosligi ham tahlil qilindi. Maqolada mustaqil ta’limning samaradorligini oshirish, individual yondashuvni rivojlantirish va amaliy ko‘nikmalarni shakllantirish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqilgan.