UNIVERSITET TALABALARINI PEDAGOGIK FAOLIYATGA TAYYORLASH JARAYONINI OPTIMALLASHTIRISH
##submission.downloads##
Maqolada universitet talabalarini pedagogik faoliyatga tayyorlash jarayonini optimallashtirish masalalari o‘rganilgan bo‘lib, optimallashtirishning nazariy va amaliy jihatlari, pedagogik tizimni optimallashtirishning asosiy metodologik talablari, ta’lim jarayonida optimallashtirishning mezonlari, optimallashtirishning o‘qituvchiga yaratadigan imkoniyatlari ilmiy asoslab berilgan. Shuningdek, maqolada pedagogning shaxsiy sifatlarining ta’lim jarayonini optimallashtirishdagi ahamiyati xususida fikr yuritilgan.
1. O‘zbekiston Respublikasining “Pedagogning maqomi to‘g‘risida” gi Qonuni O‘RQ-901. 2024 yil 1 fevral.
2. Жук О. Педагогическая подготовка студентов: компетентностный подход: Монография. – Минск. РИВШ, 2009 г. – 336стр.
3. Лихачева А. Оптимизация процесса обучения как способ повышения его эффективности в условиях современной образовательной парадигмы: Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании» 2017 г. – 14 стр.
4. Коджаспирова Г. Педагогика: Учебник для вузов. – 4-е изд., –Москва: Издательство «Юрайт», 2023. –711 стр.
5. Новиков А. Педагогика словарь системы основных понятий. – Москва: Издателский сентр ИЕТ. 2013 г. – 268 стр.
6. Худайқулов Х. Общая педагогика: Учебник. – Ташкент: “Изд-во НУУз”, 2023 г. –225 стр.
7. Худайқулов Х. “Основы педагогического мастерства”: Учебное пососбие –Ташкент: Изд-во «Innovatsiya-Ziyo», 2021 г. –208 стр.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





