EVRISTIK TA’LIM TEXNOLOGIYALARI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QUV-BILISH FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISH
Heuristic and research methods require students to have the skills and abilities to organize high-level cognitive activity that acquires a creative nature. This technology is intended for primary school students. In Ancient Greece, heuristics meant the educational system taught by Socrates, that is, the teacher guided the student to think in order to independently solve problems. Heuristic learning allows the student not only to acquire knowledge, but also to evaluate personal learning goals, methods of mastering the subject being studied, forms of expressing educational results, and assessment.
1. Абу Райҳон Беруний. Ўйлар. Ҳикматлар. Шеърлар. – Т.: Ёш гвардия, 1973. – 134 б.
2. Муҳаммад ибн Мусо Ал-Хоразмий. Танланган асарлар: математика, астраномия, географиЙ. – Тошкент: Фан, 1983. – 472 б.
3. Абу Али ибн Сино. Мен англаган дунё / Нашрга тайёрловчи, сўзбоши ва изоҳлар муаллифи Э.Очилов. – Тошкент: Шарқ, 2012. – 272 б.
4. Форобий, Абу Наср. Фозил одамлар шаҳри. – Т.: Мерос, 1993. – 187 б.
5. Алишер Навоий. Маҳбул ул – қулуб. // Мукаммал асарлар тўплами. 15-том. – Тошкент: Фан. 2001. – 310 б.
6. Фалсафа қомусий луғат. “Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти”. – Т.: “Шарқ” НМАКБТ, 2004. – 495 б.
7. Тўрақулов Х., Фармонов Ў. Саводхонлик асослари ва ҳисоблаш тафаккури. // “Бошланғич таълим” ж. – Тошкент, 2008. -№ 5. – Б. 10-11.
8. Мавлонова Р., Рахманкулова Н. Бошланғич таълимда педагогика, инновация, интеграция. Ўқув қўлланма, – Т.: Ғ.Ғулом, 2013. – 270 б.
9. Ибрагимов Х.И. Теоретические основы профессионального самовоспитания будущих учителей начальных классов ( на примере педвузов): педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация.-Т., Қори Ниёзий номли ЎзПФИТИ, 1999.- 307 б.
10. Ҳасанбоев Ж., Тўрақулов Х., Ҳайдаров М., Ҳасанбоева О. Педагогика фанидан изоҳли луғат. – Т.: “Фан ва технология”, 2008. – 480 б.
11. Мавлонова Р. Бошланғич таълим: мақсад, муаммо ва вазифа // “Маърифат” газетаси. – Тошкент: 2006. – 3 б.
12. Ибрагимов Р. Бошланғич синф ўқувчиларни билиш фаолиятини шакллантиришнинг дидактик асослари.: Пед. фан. ном. ... дисс. автореф. –Тошкент: ТДПУ, 2005. – 22 б.
13. Жумаев М.Э. Ўқитувчининг ижодий шахс сифатида ривожланишида бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларининг методик-математик тайёргарлиги. Монография. – Т:. Фан, 2009. – 240 б.
14. Савенков А.И. Психологические основы исследовательского подхода к обучению. -М.: «Ось – 89» .2006. 480 с.
Copyright (c) 2025 «ACTA NUUz»

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.






.jpg)

1.png)





