EVRISTIK TA’LIM TEXNOLOGIYALARI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QUV-BILISH FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISH
Эвристические и исследовательские методы требуют от учащихся наличия навыков и умений организовать познавательную деятельность высокого уровня, приобретающую творческий характер. Данная технология предназначена для учащихся младших классов. В Древней Греции под эвристикой понимали образовательную систему, которой учил Сократ, то есть учитель направлял ученика к размышлению для самостоятельного решения проблем. Эвристическое обучение позволяет учащемуся не только приобретать знания, но и оценивать личные цели обучения, способы освоения изучаемого предмета, формы выражения образовательных результатов, оценки.
1. Абу Райҳон Беруний. Ўйлар. Ҳикматлар. Шеърлар. – Т.: Ёш гвардия, 1973. – 134 б.
2. Муҳаммад ибн Мусо Ал-Хоразмий. Танланган асарлар: математика, астраномия, географиЙ. – Тошкент: Фан, 1983. – 472 б.
3. Абу Али ибн Сино. Мен англаган дунё / Нашрга тайёрловчи, сўзбоши ва изоҳлар муаллифи Э.Очилов. – Тошкент: Шарқ, 2012. – 272 б.
4. Форобий, Абу Наср. Фозил одамлар шаҳри. – Т.: Мерос, 1993. – 187 б.
5. Алишер Навоий. Маҳбул ул – қулуб. // Мукаммал асарлар тўплами. 15-том. – Тошкент: Фан. 2001. – 310 б.
6. Фалсафа қомусий луғат. “Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти”. – Т.: “Шарқ” НМАКБТ, 2004. – 495 б.
7. Тўрақулов Х., Фармонов Ў. Саводхонлик асослари ва ҳисоблаш тафаккури. // “Бошланғич таълим” ж. – Тошкент, 2008. -№ 5. – Б. 10-11.
8. Мавлонова Р., Рахманкулова Н. Бошланғич таълимда педагогика, инновация, интеграция. Ўқув қўлланма, – Т.: Ғ.Ғулом, 2013. – 270 б.
9. Ибрагимов Х.И. Теоретические основы профессионального самовоспитания будущих учителей начальных классов ( на примере педвузов): педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация.-Т., Қори Ниёзий номли ЎзПФИТИ, 1999.- 307 б.
10. Ҳасанбоев Ж., Тўрақулов Х., Ҳайдаров М., Ҳасанбоева О. Педагогика фанидан изоҳли луғат. – Т.: “Фан ва технология”, 2008. – 480 б.
11. Мавлонова Р. Бошланғич таълим: мақсад, муаммо ва вазифа // “Маърифат” газетаси. – Тошкент: 2006. – 3 б.
12. Ибрагимов Р. Бошланғич синф ўқувчиларни билиш фаолиятини шакллантиришнинг дидактик асослари.: Пед. фан. ном. ... дисс. автореф. –Тошкент: ТДПУ, 2005. – 22 б.
13. Жумаев М.Э. Ўқитувчининг ижодий шахс сифатида ривожланишида бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларининг методик-математик тайёргарлиги. Монография. – Т:. Фан, 2009. – 240 б.
14. Савенков А.И. Психологические основы исследовательского подхода к обучению. -М.: «Ось – 89» .2006. 480 с.
Copyright (c) 2025 «ВЕСТНИК НУУз»

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.






.jpg)

2.png)





