BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATLARINI XALQ QO‘SHIQLARI VOSITASIDA RIVOJLANTIRISHGA OID ILG‘OR XORIJIY TAJRIBALAR

Xalq qo‘shiqlari, boshlang‘ich ta’lim, ijodiy mahorat, madaniyatni asrab-avaylash, hissiy rivojlanish, o‘quvchilarning faolligi, ko‘p intellekt, pedagogik strategiyalar, fanlararo ta’lim, madaniy ong

Mualliflar

Ushbu maqolada turli mamlakatlarda xalq qo‘shiqlarini o‘quv dasturiga kiritish orqali boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy qobiliyatlarini oshirish uchun qabul qilingan innovatsion metodologiyalar o‘rganiladi. Maqolada turli ta’lim tizimlaridan olingan misollarni tahlil qilish orqali xalq musiqasini erta ta’limga kiritishning pedagogik afzalliklari, muammolari va natijalari yoritilgan. Natijalar shuni ko'rsatadiki, xalq qo'shiqlari nafaqat ijodkorlikni rivojlantiradi, balki yosh o'quvchilarning madaniy xabardorligi va hissiy rivojlanishiga yordam beradi