TIBBIYOT OLIY TA’LIM MUASSASALARI TALABALARINING RAQAMLI KOMPETENTLIGINI TAKOMILLASHTIRISH
Загрузки
В статье рассматриваются вопросы повышения цифровой компетентности студентов медицинских вузов. Современные цифровые технологии стали неотъемлемой частью образовательного процесса, требуя от медицинских работников высокого уровня цифровых знаний и навыков. В исследовании проанализировано использование интеллектуальных систем управления в медицинском образовании, их роль в оптимизации образовательного процесса и адаптации его к индивидуальным потребностям студентов.
Ivanov I. I. Sog'liqni saqlash sohasidagi raqamli texnologiyalar. - M.: Tibbiyot, 2020. 250 s.
Petrov P. P. Tibbiy ta'limni axborotlashtirish. Spb.: Piter, 2018 yil. 180 s.
Karimov A. A. Tibbiyot universitetida o'qitishning zamonaviy usullari. - Toshkent: Tibbiyot, 2022. 150 s.
Smith J. Digital Literacy for Healthcare Professionals. – London: Elsevier, 2021. – 300 p.
Lee K. et al. Digital Competence Framework for Medical Students. – Journal of Medical Education, 2019. – Vol. 10. – P. 45-58.
Brown M. Challenges and Opportunities in Digital Health Education. – Academic Medicine, 2020. – Vol. 95. – P. 112-119.
Garcia L. A Model of Digital Competencies for Physicians. – Medical Informatics and Decision Making, 2021. – Vol. 20. – P. 7885.
Wilson A. Developing an Intelligent Tutoring System for Medical Education. – Computers in Education, 2022. – Vol. 150. – P. 120-135.
Andreev, A. A. Ta'limdagi raqamli kompetentsiya: nazariya va amaliyot / A. A. Andreev. M.: "Nauka" Nashriyoti, 2019. 320 s.
Bespalko, V. P. Pedagogika va ilg'or o'qitish texnologiyalari / V. P. Bespalko. - M.: "Pedagogika" Nashriyoti, 2018. 256 s.
Gafurova, N. V. Ta'limdagi intellektual tizimlar: imkoniyatlar va istiqbollar / N. V. Gafurova // Ta'limdagi axborot texnologiyalari. — 2020. — № 4. 12-18 betlar.
Kuzmina, O. V. Ta'limning raqamli transformatsiyasi: qiyinchiliklar va imkoniyatlar / O. V. Kuzmina // Ta'lim texnologiyalari. — 2021. — № 2. 45-52 betlar.
Robert, I. V. Ta'limni axborotlashtirish nazariyasi va metodikasi / I. V. Robert. - M.: "Akademiya" Nashriyoti, 2020. 400 s.
Smirnov, S. A. Ta'limdagi sun'iy intellekt: yangi ufqlar / S. A. Smirnov // Ta'limdagi Yangiliklar. — 2022. — № 3. 22-30 betlar.
Xutorskaya, A. V. Shaxsga yo'naltirilgan ta'limning tarkibiy qismi sifatida asosiy vakolatlar / A. V. Xutorskaya / / Xalq ta'limi. — 2018. — № 2. 58-64 betlar.
Sharikov, A. V. Raqamli kompetentsiya: tushunchasi, tuzilishi, diagnostikasi / A. V. sharikov // Psixologik fan va ta'lim. — 2020. — № 1. 15-25 betlar.
Polat E. S. "Ta'lim tizimidagi zamonaviy pedagogik va axborot texnologiyalari". Moskva, 2022 yil. ISBN (EAN): 978-5-76953468-3
Garrison D.R., Vaughan N.D. «Blended Learning in Higher Education». – San Francisco, 2023.
UNESCO. «Digital Competencies in Medical Education: Global Perspectives». – Paris, 2021.
Qayumova, N., & Eshmamatov, I. (2022). Tibbiyotda o'qitishning innovatsion texnologiyalari. in Library, 22(1), 1–2. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/archive/article/view/13994
Абдуманонов А. А. и др. ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ В ОБУЧЕНИИ СТУДЕНТОВ МЕДИЦИНСКИХ ВУЗОВ //Eurasian Journal of Mathematical Theory and Computer Sciences. – 2024. – Т. 4. – №. 11. – С. 13-17.
Карабаев М. К., Абдуманонов А. А. Алгоритмы и технологии обеспечения безопасности информации в медицинской информационной системе externet //Программные продукты и системы. – 2013. – №. 1. – С. 150-155.






.jpg)

2.png)





