РОЛЬ ИННОВАЦИОННЫХ СТРАТЕГИЙ ПРЕПОДАВАНИЯ В ОБУЧЕНИИ НЕМЕЦКОМУ ЯЗЫКУ В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ
##submission.downloads##
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida nemis tili mashg‘ulotlarida innovatsion o‘qitish strategiyalarining roli tahlil qilinadi.
Zamonaviy pedagogik yondashuvlar, jumladan, raqamli texnologiyalar, gamifikatsiya, kommunikativ metodlar, loyihaviy ta’lim va
sun’iy intellekt kabi innovatsion usullar til o‘rganish jarayonining samaradorligini oshirishga xizmat qiladi. Shuningdek, maqolada ushbu
strategiyalarning talabalarning motivatsiyasi, muloqot qobiliyati va mustaqil fikrlashini rivojlantirishdagi ahamiyati muhokama qilinadi.
Nemis tilini o‘qitishda ilg‘or texnologiyalardan foydalanish real hayotiy tajribaga asoslangan o‘quv jarayonini yaratishga yordam beradi.
2. Harmer, J. (2007). The Practice of English Language Teaching. Pearson Education.
3. Richards, J. C., & Rodgers, T. S. (2014). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge University Press.
4. Krashen, S. D. (1982). Principles and Practice in Second Language Acquisition. Pergamon.
5. Brown, H. D. (2000). Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. Longman.
6. Gee, J. P. (2007). What Video Games Have to Teach Us About Learning and Literacy. Palgrave Macmillan.
7. Bax, S. (2011). Normalisation Revisited: The Effective Use of Technology in Language Education. International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching, 1(2), 1-15.
8. Mishra, P., & Koehler, M. J. (2006). Technological Pedagogical Content Knowledge: A Framework for Teacher Knowledge. Teachers College Record, 108(6), 1017-1054.
9. European Commission (2020). Digital Education Action Plan 2021-2027: Resetting Education and Training for the Digital Age.
10. Warschauer, M. (2000). The Changing Global Economy and the Future of English Teaching. TESOL Quarterly, 34(3), 511-535.
11. Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика учебник для студентов лингвистических университетов и факультетов иностранных языков высших педагогических заведений / Гальскова Н.Д., Н.И.Гез. – 3-е изд., стер. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.
12. Фокина К.В. Методика преподавания иностранного языка: конспект лекций / К.В. Фокина, Л.Н. Терентьева, Н.В. Костычева. – М.: Высшее образование, 2008. – 158 с






.jpg)

.png)





