СОДЕРЖАНИЕ ВНЕДРЕНИЯ ПЕРСОНАЛИЗИРОВАННОГО ЭЛЕКТРОННОГО ОБУЧЕНИЯ
В данной статье рассматривается сущность персонализированного электронного обучения и его важность для интеграции в систему образования. Изучаются педагогические, психологические и технологические аспекты персонализированного подхода в образовательном процессе, а также роль электронных образовательных ресурсов и взаимодействия между учеником и преподавателем. Статья также показывает, какую важную роль цифровые технологии играют в индивидуализации образовательного процесса
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi 2020-yil 23-sentyabrdagi PQ-637 sonli Qonuni. https://lex.uz/docs/-5013007
Johnson, S. (2018). Elektron ta’limning asosiy ko‘rsatkichlari.
Smith, A. (2020). Shaxsga moslashtirilgan elektron ta’limning nazariy va amaliy asoslari.
Brown, B. (2019). Elektron ta’limda shaxsiy ta’limning ahamiyati.
Shaydullayeva, Kamola Shapulatovna Y.A. Komenskiy pedagogik qarashlari xususida mulohazalar // ORIENSS. 2021. №9. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/y-a-komenskiy-pedagogik-qarashlari-xususida-mulohazalar (дата обращения: 03.02.2025).
Kamilova, N. (2021). Elektron ta’limning shaxsga yo‘naltirilgan tarmoqli tizimlar asosida rivojlantirilishi, ularning mazmuni mohiyati va rivojlanishi haqida o‘zbek ilmiy tadqiqotlari asosida fikrlar bayon etiladi.
Xayrullaeva, G. (2020). Elektron ta’limni shaxsga yo‘naltirilgan tarmoqli tizimlar asosida rivojlantirishning muhimligi, ularning o‘zbek ta’lim tizimida joriy etilishi va ularni o‘rganish jarayonida do‘stlar hissasi beriladi.
Anderson, T., & Dron, J. (2014). Teaching Crowds: Learning and Social Media. AU Press.






.jpg)

2.png)





