SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN ELEKTRON TA’LIMNI JORIY ETISHNING MAZMUN MOHIYATI
##submission.downloads##
Ushbu maqolada shaxsga yo‘naltirilgan elektron ta’limning mohiyati va uning ta’lim tizimiga integratsiyasining ahamiyati yoritilgan. Ta’lim jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning pedagogik, psixologik va texnologik jihatlari o‘rganilib, elektron ta’lim resurslari va o‘quvchi-o‘qituvchi o‘rtasidagi interaktivlikning rivojlanishidagi roli tushuntiriladi. Maqola shuningdek, ta’lim jarayonini individualizatsiya qilishda raqamli texnologiyalarning qanday muhim o‘rin tutishini ko‘rsatib o‘tadi.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Raqamli O‘zbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi 2020-yil 23-sentyabrdagi PQ-637 sonli Qonuni. https://lex.uz/docs/-5013007
Johnson, S. (2018). Elektron ta’limning asosiy ko‘rsatkichlari.
Smith, A. (2020). Shaxsga moslashtirilgan elektron ta’limning nazariy va amaliy asoslari.
Brown, B. (2019). Elektron ta’limda shaxsiy ta’limning ahamiyati.
Shaydullayeva, Kamola Shapulatovna Y.A. Komenskiy pedagogik qarashlari xususida mulohazalar // ORIENSS. 2021. №9. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/y-a-komenskiy-pedagogik-qarashlari-xususida-mulohazalar (дата обращения: 03.02.2025).
Kamilova, N. (2021). Elektron ta’limning shaxsga yo‘naltirilgan tarmoqli tizimlar asosida rivojlantirilishi, ularning mazmuni mohiyati va rivojlanishi haqida o‘zbek ilmiy tadqiqotlari asosida fikrlar bayon etiladi.
Xayrullaeva, G. (2020). Elektron ta’limni shaxsga yo‘naltirilgan tarmoqli tizimlar asosida rivojlantirishning muhimligi, ularning o‘zbek ta’lim tizimida joriy etilishi va ularni o‘rganish jarayonida do‘stlar hissasi beriladi.
Anderson, T., & Dron, J. (2014). Teaching Crowds: Learning and Social Media. AU Press.






.jpg)

.png)





