KIMYO FANINI OʻQITISHDA QIYOSIY YONDASHUV ASOSIDA NAZARIY BILIM, AMALIY KO‘NIKMA VA HAYOTIY TAJRIBALAR UYGʻUNLIGINI TA’MINLASH
##submission.downloads##
Ta’lim tizimiga asosiy qoʻyilayotgan talablardan biri nazariy bilimlar, amaliy koʻnikmalar hamda hayotiy tajribalar uygʻunligini ta’minlashdan iborat. Kimyodan mashgʻulotlarni tashkil etishda kompyuter prezentatsiyasi asosida modda tuzilishi, tabiiy materiallarning tuzilishi, inson tomonidan barpo etilgan obyektlarning tuzilishlarini qiyoslash, ular orasidagi oʻxshashliklar va ularning sifat koʻrsatkichlariga ta’sirini tahlil qilishga doir didaktik materiallardan foydalanish, ushbu maqsadlarni amalga oshirishda ma’lum ma’noda yordam beradi. Ushbu maqolada kimyoni oʻqitishda hayotiy misollar va tajribalarning ahamiyati kimyo fanini oʻqitishda ta’lim sifatini yaxshilash uchun ma’lumotlar keltirilgan
1. Шарапа Е.И. Формирование знаний о научных основах химического производства на обобщающих уроках// Сб. науч. трудов «Реализация политехнического принципа в процессе изучения естественно-математических предметов в средней школе.»/ - Минск МПБССР НИИП, 1983. С.40-54.
2. Щукина Г. И. Актуальные вопросы формирования интереса в обучении. М., 1984. 176 с.
3. Титова И.М. Обучение химии. Психолого-методический подход. С.-Пб.: КАРО, 2002, 46 с.
4. Степин Б.Д., Аликберова Л.Ю. Занимательные задания и эффектные опыты по химии.-М.: Дрофа, 2006. -430 с.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





