UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA INKLYUZIV TA’LIMNI TASHKIL ETISHNING PEDAGOGIK PSIXOLOGIK ASPEKTLARI
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
##submission.downloads##
Ushbu maqolada umumta’lim maktablarida inklyuziv ta’limni tashkil etishning pedagogik va psixologik jihatlari tahlil qilinadi. Inklyuziv ta’lim jarayonining muvaffaqiyatli amalga oshirilishi uchun ta’lim muassasalarida maxsus pedagogik yondashuvlar, moslashtirilgan o‘quv dasturlari va psixologik qo‘llab-quvvatlash tizimlari joriy etilishi lozimligi ta’kidlanadi. Shuningdek, inklyuziv ta’limda o‘qituvchilarning kasbiy kompetensiyasi, o‘quvchilarning individual ehtiyojlari va ta’lim muhitining moslashuvchanligi muhim omillar sifatida ko‘rib chiqiladi. Maqolada inklyuziv ta’limni samarali tashkil etish bo‘yicha ilg‘or pedagogik tajribalar va tavsiyalar ham keltirilgan.
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Nogironligi bo‘lgan shaxslarni har tomonlama qo‘llab-quvvatlash hamda ularning hayot sifatini yaxshilash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori. – Toshkent, 2021.
2. Rasulova Z. X. Inkluziv ta’lim: pedagogik va psixologik jihatlar. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.
3. Mirzaeva G. M. Inkluziv ta’limning nazariy asoslari va pedagogik yondashuvlari. – Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti, 2019.
4. Пидкасистый П. И. Педагогика: инклюзивное образование. – Москва: Академия, 2017.
5. Воронкова В. В. Основы инклюзивного образования. – Санкт-Петербург: Питер, 2019.
6. Оқилова С. Инклюзив таълимда педагогик инновациялар. – Тошкент: Илм-фан, 2021.Berdiyeva Gulobod Shonazarovna, Nargiz Irkinovna Djumayeva. "Гуманизация процесса профессионально-педагогической подготовки будущих учителей". Образование и воспитание 3 (2015): 1-2.
7. Исмоилова, Ю. Т . Формирование педагогического мастерства и культуры речи будущего учителя в процессе профессиональной подготовки // Образование и воспитание. — 2015. — № 3 (3). — С. 9-11. — URL: https://moluch.ru/th/4/archive/9/141/ (дата обращения: 15.02.2023).
8. Yulduz I, M Umida. Pedagogical Features of the Formation of Pedagogical Ethics in Future Teachers- Бюллетень науки и практики, 2021ю Related articles All 2 versions. https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=en&user=ZW3KcwEAAAAJ&authuser=1&citation_for_view=Z W3KcwEAAAAJ:Y0pCki6q_DkC.
9. Ismoilova Yulduzkhon Turaevna . MORALITY AS A COMPONENT OF THE IMAGE OF THE MODERN TEACHER .European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. 8 No. 2, 2020 Part II ISSN 2056-5852 Progressive Academic Publishing, UK Page 141 www.idpublications.org.
10. Ismoilova Y. T.. Important Aspects of Forming Critical Thinking in School-Age Children in Digital Education Conditions. Vol. 3 No. 2 (2024): International Journal of Formal Education.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





