KOLLABORATSIYA IJTIMOIY HAMDA PEDAGOGIK JARAYON SIFATIDA
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##
##submission.downloads##
Ushbu maqolada kollaboratsiya ijtimoiy hamda pedagogik jarayon sifatidaligi masalasi muhokama qilinadi. Maqolada pedagogik kollaboratsiya va ijtimoiy kollaboratsiya o‘zaro ta’sir shakli sifatida alohida-alohida o‘z tavsiflovchi xususiyatlariga ega ekanligi, ikkala hodisaning tavsiflarida o‘zaro bog‘liqlik mavjudligi, ta’lim kollaboratsiyasini pedagogik hamkorlik shakllariga kiritish maqsadga muvofiqligi masalalari bayon qilingan.
1. Коротаева Е.В. Педагогическое взаимодействие как область исследований современной науки // Вестник Университета российской академии образования. 2019. № 4. -С. 22–29.
2. Johnson D.W. et al. Impact of group processing on achievement in cooperative groups / D.W. Johnson // The Journal of Social Psychology. 1990. -Т. 130. № 4. р. 507–516.
3. Балышев А.П. Коллаборативное обучение: к сущности понятия // Мир науки. Педагогика и психология World of Science. Pedagogy and psychology. 2023, Том 11, № 1. ISSN 2658-6282. – C.10.
4. Kagan S. Cooperative learning: Resources for teachers. - Printing and Reprographics, University of California, Riverside, 1989.
5. Балышев А.П. Коллаборативное обучение: к сущности понятия // Мир науки. Педагогика и психология World of Science. Pedagogy and psychology. 2023, Том 11, № 1. ISSN 2658-6282. – C.10.
6. Bruffee K.A. Collaborative learning: Some practical models / K.A. Bruffe // College English. 1973. Т. 34. № 5. - р. 634–643.
Mulkiiyat (c) 2025 O‘zMU xabarlari

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





