O‘QITUVCHILARGA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARI KREATIVLIGINI RIVOJLANTIRISH UCHUN USLUBIY KO‘RSATMALAR
В данной статье освещается значение развития креативности у учащихся начальных классов. В статье рассматривается
роль учителей, эффективные методы и творческие подходы, которые можно использовать в процессе урока. Также
показаны специфические аспекты использования нестандартных задач в формировании творческих способностей детей.
1. Дружинин В.Н. Психология общих способностей. -СПб., 2000.
2. Фромм Э. Характер и социальный процесс // Психология личности. -М., 1982. - с. 48- 54.
3. Макарова Л.Н., Подымова Л.С., Степыкина О.В. Развитие творческой индивидуалности учителя как психологопедагогическая проблема // Вестник Тамбовского университета. Серия: Гуманитарные науки. 2006. № 2(42). -С.
148-153.
4. Guilford J.P. (1950) Creativity, American Psychologist, Volume 5, Issue 9, 444–454.
5. Ибрагимова Г.Н. Интерфаол укитиш методлари ва технологиялари асосида талабаларнинг креативлик
кобилиятларини ривожлантириш. / Монография. – Т.: “Фан ва технологиялар”, 2016. – Б. 77.
6. Mardonov Sh. Bo‘lajak o‘qituvchilarning kreativligini rivojlantirish // Pedagogy of cooperation in improving the quality of
education: international experience and modern approaches International scientific-practical conference.
https://doi.org/10.5281/zenodo.10114402. November 13, 2023
7. Karimova K.R. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kreativ fikrlashlarini rivojlantirish darajalari va usullari // O‘zMU
xabarlari. Toshkent, 2023. №6. – B. 94-96.
8. Karimova K.R. Boshlang‘ich sinf matematika darslarida topshiriqlar asosida o‘quvchilarning kreativ qobiliyatlarini
rivojlantirish // Mug‘allim hәm uzliksiz bilimlеndirio‘.Nukus, 2020. - №3. – B. 117 -122
Copyright (c) 2025 «ВЕСТНИК НУУз»

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.






.jpg)

2.png)





