BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KREATIV KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
##submission.downloads##
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari kreativ kompetensiyalarini rivojlantirishning nazariy asoslari va amaliy yondashuvlari yoritilgan. Kreativ kompetensiyaning mohiyati, boshlang‘ich ta’limdagi ahamiyati va zamonaviy O‘zbekiston ta’lim tizimida unga qo‘yilayotgan talablar tahlil qilingan. Maqolada kreativ kompetensiyani shakllantirish uchun samarali metodlar va pedagogik strategiyalar keltirib o‘tilgan.
Abduqodirov A.A. Ta’limda innovatsion texnologiyalar. – Toshkent: Iste’dod, 2008. – 180 b.
2. Teshaboyev A. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini mehnatsevarlik ruhida tarbiyalashda folklor asarlaridan foydalanish. – Toshkent, 1998. – 124 b.
3. Tolipov O‘., Usmonboyeva M. Pedagogik texnologiya: nazariya va amaliyot. – Toshkent: Fan, 2005.
4. Matchanov S. Umumiy o‘rta ta’lim tizimida adabiyotdan mustaqil ishlarni tashkil etish usullari: Ped. fan. dokt.... diss. – Toshkent, 1998. – 220 b.
5. Abduraimova G.O. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini “Texnologiya” fanini o‘qitishga tayyorlash yo‘llari va vositalari. // Pedagogika ilmiy jurnali. – Toshkent, 2019. – №1. – B. 20–28.
6. Jo‘raboyeva Z. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchisining innovatsion va integratsiyalashgan darslarni amaliy tashkil etish ko‘nikmalari. // Tadqiqotlar jahon ilmiy-metodik jurnali. – 2024. – 36-son, 4-to‘plam (Aprel). – B. 158–164.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





