O‘ZBEK MAKTABLARI UCHUN RUS TILI FANIDAN MASHG‘ULOTLARDA MADANIY BELGILANGAN LEKSIKANI O‘RGANISHO‘ZBEK MAKTABLARI UCHUN RUS TILI FANIDAN MASHG‘ULOTLARDA MADANIY BELGILANGAN LEKSIKANI O‘RGANISHO‘ZBEK MAKTABLARI UCHUN RUS TILI FANIDAN MASHG‘ULOTLARDA MADANI
##submission.downloads##
Maqolada rus tilini xorijiy til sifatida o‘rganayotgan o‘zbekistonlik o‘quvchilarning til muhiti yo‘qligi sharoitida, madaniyat va turmush tarzi xususiyatlari haqida ma’lumot beruvchi ekvivalensiz leksikani o‘rganish orqali madaniyatini chukurrok yegalash muammosi ko‘rib taxlil kilinadi, shu bilan bir katorda leksika bilan ishlash usullari taxlil kilinadi.
1. Томахин, Г.Д. Лингвострановедение: что это такое? / Г.Д. Томахин // Иностр. яз. в школе – М., 1996. – №6. – С. 20.
2. Иванов А. О. Безэквивалентная лексика: учебное пособие. СПб: Изд-во Санкт-Петербургского ун-та, 2006. 189 с.
3. Пассов Е. И. Основы коммуникативной теории и технологии иноязычного образования: методическое пособие для преподавателей русского языка как иностранного / Е.И. Пассов, Н.Е. Кузовлева. – М.: Русский язык. Курсы, 2010. – 565 с.
4. Яковлева Э.Б. О сущности понятия «культурно-маркированная лексика» и способах ее передачи в русском языке, Институт научной информации по общественным наукам Российской академии наук (ИНИОН РАН), 2021,- 53 с.
5. Кошкина Е.Г. К вопросу о наиболее эффективных способах семантизации лексических единиц при обучении немецкому языку // Альманах современной науки и образования. 2015. № 3 (93). 65 с.
6. Махмудова X.M. Различия в лексике узбекского и русского языков. 2022. № 11. 500 с. [Электронный ресурс] – https://cyberleninka.ru/article/n/razlichiya-v-leksike-uzbekskogo-i-russkogo-yazykov
7. Садыкова Р.Х. Лингвокультурологический аспект в курсе преподавания русского языка как иностранного // Baltic Humanitarian Journal. 2019. Т. 8. № 3 (28). 129с.
8. Топ-7 приёмов для введения новой лексики - URL: https://www.rki.today/2024/12/7.html (дата обращения 25.07.2025)
9. Ильина Ю.Н., Костова Г. А. Cпособы семантизации лексики болгарского языка (из опыта работы со студентами направления «Филология»), Вестник № 6 (2018) 64 с.
10. Исматуллаев А.М. О способах семантизации слов на уроках русского языка в классах с узбекским языком обучения // Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. 2021, 6 с.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





