Ijtimoiy-gumanitar fanlar

INKLYUZIV TAʼLIMDA BOSHLANGʻICH SINF PEDAGOGLARINI PEDAGOGIK MASʼULIYATINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Inklyuziv taʼlim, boshlangʻich sinf, pedagogik masʼuliyat, metodika, kasbiy rivojlanish, taʼlim jarayoni, pedagogik yondashuvlar.

Mualliflar

  • Shalola RIZAYEVA Toshkent Iqtisodiyot va Pedagogika instituti o‘qituvchisi, Uzbekistan

Ushbu maqolada inklyuziv taʼlim sharoitida boshlangʻich sinf pedagoglarining pedagogik masʼuliyatini rivojlantirish metodikasi yoritilgan. Inklyuziv taʼlim jarayoni o‘qituvchidan faqat bilim berishni emas, balki turli ehtiyojga ega o‘quvchilarga individual yondashishni, mehr-shafqatli va masʼuliyatli pedagogik faoliyatni talab qiladi. Tadqiqotda o‘qituvchilarning pedagogik masʼuliyatini rivojlantirishga xizmat qiluvchi metodlar, psixologik-pedagogik yondashuvlar va innovatsion usullar tahlil qilingan