QAYTA TIKLANUVCHI ENERGIYA MANBALARI TA’LIM YO‘NALISHIDA TALABALARNING FAZOVIY TASAVVUR VA KREATIV FIKRLASH KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISH BO‘YICHA XORIJIY YETAKCHI UNIVERSITETLAR TAJRIBASI
##submission.downloads##
Maqolada yetakchi xorijiy texnika universitetlari ( NUS, Tsinghua, Stanford, University of Edinburgh, UQ) tajribasi asosida “Qayta tiklanuvchi energiya manbalari” ta’lim yo‘nalishida talabalarning fazoviy tasavvur va kreativ fikrlash kompetensiyalarini rivojlantirishga xizmat qiluvchi metodik mexanizmlar tahlil qilinadi. O‘quv rejalari tuzilmasi, CAD/CAE va simulyatsiya kabi raqamli vositalar, loyiha-tadqiqot komponentlari hamda sanoat amaliyotining o‘rni qiyosiy baholanadi. Natijalar uch omilning muhimligini ko‘rsatadi: kredit tizimi va mazmunning normativ aniqligi, fanlararo integratsiya va moslashuvchan trayektoriyalar, “laboratoriya–loyiha–sanoat amaliyoti”. Ushbu model milliy ta’lim tizimimizga transfer qilinishi bo‘yicha takliflar beriladi.
1. https://www.unsw.edu.au/study/undergraduate/bachelor-of-engineering-honours-renewable-energy
2. https://cde.nus.edu.sg/me/undergraduate/beng-me/courses/
3. https://www.tsinghua.edu.cn/en/Admissions/Undergraduate/Degree_Programs.htm
4. https://bulletin.stanford.edu/programs/ENERGY-BS
5. https://study.ed.ac.uk/programmes/undergraduate/107-electrical-and-mechanical-engineering
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





