BADIIY ASAR TAHLILI ORQALI O‘QUVCHILARDA MA’NAVIY-AXLOQIY FAZILATLARNI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK VA METODIK ASOSLARI
##submission.downloads##
Mazkur maqolada badiiy asar tahlilining o‘quvchilarda ma’naviy-axloqiy fazilatlarni shakllantirishdagi o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Badiiy adabiyotning estetik, axloqiy, tarbiyaviy funksiyalari, shuningdek, o‘qitish jarayonida badiiy matnni tahlil qilishning pedagogik va metodik mexanizmlari yoritiladi. Maqolada shaxsning ma’naviy kamolotiga olib boruvchi badiiy idrok, empatiya va axloqiy refleksiya jarayonlari o‘qituvchi faoliyati bilan bog‘liq holda ilmiy asosda tadqiq etilgan.
1. Hasanov. B. Zamonaviy ta’limda kompetensiyaviy yondashuv: nazariya va amaliyot. Toshkent: O‘zMU nashriyoti. 2020.
2. Vygotskiy. L.S. Psixologiya razvitiya rebenka. Moskva: Pedagogika. 1984.
3. Baxtin. M.M. Estetika slovesnogo tvorchestva. Moskva: Iskusstvo. 1979.
4. Karimova. M. “Assotsiativ tafakkurning adabiy tahlildagi roli”. Til va adabiyot ta’limi, №4. 2021.
5. Goleman. D. Emotsional intellekt. Nyu-York: Bantam Books. 2005.
6. Qo‘chqorova. D. “Integrativ yondashuv asosida badiiy matnni o‘qitish metodikasi”. Pedagogik innovatsiyalar jurnali, №6. 2022.
7. Raximova Z. Adabiy ta’lim metodikasi. Toshkent: Fan va texnologiya. 2019.
8. To‘xtaeva. S. “Badiiy idrok va axloqiy tafakkur uyg‘unligi”. Ma’naviyat va ta’lim, №3. 2020.
9. Nussbaum. M. Cultivating Humanity. Harvard University Press. 1997.
10. Qodiriy. A. O‘tkan kunlar. Toshkent: Yangi asr avlodi. 2014.
11. A’zam. E. Tanlangan asarlar. Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot. 2018.
12. Xolmurodova. N. “Badiiy idrok va shaxsning ma’naviy shakllanishi”. O‘zbekiston pedagogika jurnali, №2. 2023.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





