Ijtimoiy-gumanitar fanlar

TALABALARNING LINGVO-METODIK TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHNING O’ZIGA XOS ASPEKTLARI

lingvo-metodik tafakkur, refleksiya, kompetensiya, metodika, integrativ yondashuv, tafakkur bosqichlari

Mualliflar

Ushbu maqolada talabalarning lingvo-metodik tafakkurini rivojlantirish masalasi nazariy jihatdan tahlil etilgan. Muallif tilshunoslik va metodika o‘rtasidagi uzviy aloqadorlik, integrativ yondashuvning samarasi hamda pedagogik tafakkur mexanizmlarining faoliyatini ochib beradi. Tadqiqot jarayonida lingvo-metodik tafakkur tushunchasining ilmiy mohiyati, uni shakllantirish bosqichlari va o‘qituvchi tayyorlash jarayonidagi ahamiyati ko‘rsatib o‘tiladi. Maqola ilmiy va badiiy uslub uyg‘unligida yozilgan bo‘lib, zamonaviy ta’limning metodik asoslari hamda shaxsiy fikrlash madaniyatini rivojlantirish omillarini yoritadi.