THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN TEACHING ENGLISH (FOR HIGHER STAGES STUDENTS)
##submission.downloads##
Ushbu maqola o‘rta maktab o‘quvchilariga ingliz tilini o‘qitishda sun’iy intellekt (AI) dan foydalanishni o‘rganadi. Chatbotlar, virtual repetitorlar, adaptiv ta’lim tizimlari va avtomatlashtirilgan baholash vositalari kabi sun’iy intellektga asoslangan texnologiyalar til o‘rganish samaradorligi va motivatsiyasini qanday oshirishini o‘rganadi. Tadqiqot AI ilovalari orqali shaxsiylashtirilgan ta’lim, tezkor aloqa va interaktiv amaliyotning afzalliklarini ta’kidlaydi. Shuningdek, u o‘qituvchilarni tayyorlash va axloqiy masalalar bilan bog‘liq muammolarni muhokama qiladi. Umuman olganda, maqolada AIning ingliz tili ta’limida talabalarning kommunikativ kompetensiyasi va o‘quv natijalarini yaxshilashda yordamchi vosita sifatidagi roli ta’kidlangan.
1. Almarabeh, T. (2023). The Role of Artificial Intelligence in English Language Teaching and Learning. Journal of Education and Practice, 14(5).
2. UNESCO (2023). AI және білім берудің болашағы: саясаткерлерге арналған нұсқаулық. – Париж: UNESCO.
3. Нұғыманова, А., & Сейітова, М. (2021). Ағылшын тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдану. – Педагогика және психология журналы, №4, 45–52.
4. Choi, J. (2022). The Potential of Generative AI in Language Learning: A Case Study of ChatGPT in EFL Education. Journal of Applied Linguistics and Language Research, 9(3), 45–58.
5. Holmes, B., Bialik, M., & Fadel, C. (2019). Artificial Intelligence in Education: Promises and Implications for Teaching and Learning. Boston: Center for Curriculum Redesign.
6. Luckin, R., Holmes, W., Griffiths, M., & Forcier, L. B. (2016). Intelligence Unleashed: An Argument for AI in Education. Pearson Education.
Mulkiiyat (c) 2025 «O‘zMU XABARLARI»

Ushbu ish quyidagi litsenziya asosida ruxsatlangan Kreativ Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International litsenziyasi asosida bu ish ruxsatlangan..






.jpg)

.png)





