Ijtimoiy-gumanitar fanlar

THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN TEACHING ENGLISH (FOR HIGHER STAGES STUDENTS)

Sun’iy intellekt, ingliz tilini o‘qitish, o‘rta maktab o‘quvchilari, raqamli texnologiyalar, shaxsiylashtirilgan ta’lim, chatbotlar, virtual repetitorlar, adaptiv ta’lim, motivatsiya, muloqot qobiliyatlari.

Mualliflar

  • Shakhlo NARALIEVA, PhD, Head of the Academic Mobility Department of Tashenev University, Shymkent, Kazakhstan, Uzbekistan
  • Fazila ARTYKBAYEVA PhD, Head of the Department of World Languages, Institute of World Languages, Tashenev University,Shymkent,Kazakhstan,, Uzbekistan
  • Parida BAYNEEVA Vice-Rector for Academic Affairs, candidate of Economic Sciences, Professor of Tashenev University, Shymkent, Kazakhstan,, Uzbekistan
  • Akerke IZTILEUOVA Master, senior lecturer of Institute of World Languages, Tashenev University, Shymkent, Kazakhstan,, Uzbekistan

Ushbu maqola o‘rta maktab o‘quvchilariga ingliz tilini o‘qitishda sun’iy intellekt (AI) dan foydalanishni o‘rganadi. Chatbotlar, virtual repetitorlar, adaptiv ta’lim tizimlari va avtomatlashtirilgan baholash vositalari kabi sun’iy intellektga asoslangan texnologiyalar til o‘rganish samaradorligi va motivatsiyasini qanday oshirishini o‘rganadi. Tadqiqot AI ilovalari orqali shaxsiylashtirilgan ta’lim, tezkor aloqa va interaktiv amaliyotning afzalliklarini ta’kidlaydi. Shuningdek, u o‘qituvchilarni tayyorlash va axloqiy masalalar bilan bog‘liq muammolarni muhokama qiladi. Umuman olganda, maqolada AIning ingliz tili ta’limida talabalarning kommunikativ kompetensiyasi va o‘quv natijalarini yaxshilashda yordamchi vosita sifatidagi roli ta’kidlangan.

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##