Ijtimoiy-gumanitar fanlar

TIL O‘QITISHDA KOMMUNIKATIV, TANQIDIY VA REFLEKSIV YONDASHUVLARNI INTEGRATSIYALASHNING TA'SIRI

Tilshunoslik mahorati, tanqidiy fikrlash, raqamli savodxonlik, o‘quvchining mustaqilligi, refleksiv yozuv.

Mualliflar

Ushbu tadqiqot til o'qitish muhitida integratsiyalashgan pedagogik yondashuvni o'rganadi, Kommunikativ til o‘qitish (CLT),
Tanqidiy til o‘qitish (CLT) va Refleksiv amaliyotni tizimli ravishda birlashtiradi. Ushbu tadqiqotning asosiy maqsadi o‘qitish
sohasida kutilgan natijaga erishish uchun talabalarni turli usullar, jumladan, muhokama, guruh faoliyati va individual mulohazalar,
shuningdek, rol o‘ynash, munozaralar va refleksiv yozuv kabi usullar orqali jalb qilishdir. Ushbu maqola nafaqat tilshunoslik
mahoratini, balki muhim tanqidiy fikrlash, mulohaza va muloqot ko‘nikmalarini rivojlantirishga qaratilgan. Tilning kengroq
sotsiolingvistik va og‘zaki bo‘lmagan jihatlarini o‘qitish o‘quv muhitida raqamli savodxonlik doirasida haqiqiy ishtirokni
rivojlantirish bilan birga kiritilgan. O‘quvchining avtonomiyasi, o‘zini o‘zi baholashi va chuqurroq tushunishini rag‘batlantiradigan
inklyuziv va xavfsiz sinfxonaning moslashuvchanligini o‘rganish o‘quvchining turli akademik sharoitlarda ishlashini
rag‘batlantiradi.