ZAMONAVIY JAMIYATLARDA PR TEXNOLOGIYALAR TARAQQIYOTNING BOSH OMILARIDAN BIRI SIFATIDA

PR-texnologiyalar, mohiyat, xodisa, jarayon, fikr, texnologiya, boshqarish, ta’sir, faoliyat, aloqa, ma’lumotlar, PR-faoliyat, jamoatchilik fikri, axborot globallashuvi, axborot-kommunikasiya texnologiyalari.

Mualliflar

  • Murodjon IBRAGIMOV Oʻzbekiston Milliy universiteti “Sotsiologiya” kafedrasi oʻqituvchisi , Uzbekistan

##submission.downloads##

Ushbu maqola PR texnologiyalar tushunchasi va mohiyatini o‘rganishga bag‘ishlangan. Public Relations atamasi uning belgilari va mezonlari taxlil qilindi. O‘zbekistondagi PR texnologiyalarini amaliyotda qo‘llash Gʻarb tizimidan sezilarli farq qiladi. PR faoliyatining maqsadi PR sub’yekti va ob’yekti o‘rtasidagi munosabatlarni ishonchli ma’lumotlar asosida takomillashtirish va mustahkamlashdir. Buning uchun jamoatchilik bilan ishlovchi mutaxassislar PR kompaniyalarni tashkil etish va o‘tkazish zarurdir. PR texnologiyalarining asosiy vazifasi bu jamiyat taraqqiyotiga ijobiy qilishdan iboratdir.