TA’LIM SOXASIDA PRNING QO‘LLANILISHI BORASIDA JAHON TAHRIBASI

Jamoatchilik bilan aloqalar, ta'lim, obro'-e'tiborni boshqarish, manfaatdor tomonlarni jalb qilish, strategik aloqa, institutsional brending, inqirozli aloqa, ommaviy axborot vositalari bilan aloqalar

Mualliflar

  • Gulnoza RAMANOVA O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti katta o‘qituvchisi, Uzbekistan

##submission.downloads##

So'nggi yillarda butun dunyo bo'ylab ta'lim sohasida jamoatchilik bilan aloqalar (PR) strategiyalarini qo'llashda sezilarli o'sish kuzatildi. Ushbu maqola ta'lim sohasida PRning rivojlanayotgan manzarasini o'rganish, uning ahamiyati, oqibatlari va kelajak istiqbollarini o'rganishga qaratilgan. Muloqotni rivojlantirish, institutsional obro'ni oshirish va manfaatdor tomonlarni jalb qilishda PRning rolini tahlil qilib, ushbu maqola PR amaliyotlarining ta'lim sektoriga transformativ ta'sirini yoritib beradi. Amaliy tadqiqotlar va empirik dalillarga asoslanib, u idrokni shakllantirish, jamiyat hamkorligini rivojlantirish va global miqyosda ta'lim taraqqiyotini rag'batlantirishda strategik PR tashabbuslarining ortib borayotgan ahamiyatini ta'kidlaydi.