O‘QITUVCHI VA O‘QUVCHINING BIRGALIKDAGI QO‘SHMA FAOLIYATIDA BOSHLANG‘ICH TA’LIM MAZMUNINI O‘ZGARTIRISH FENOMENI

‘qituvchi, o‘quvchi, ochiq qo‘shma faoliyat, xissiy-irodaviy, fenomen, kompetentsiya, model, bilim, ko‘nikma, malaka.

Mualliflar

  • Yulduz EGAMBERDIYEVA, Farg‘ona davlat universiteti “Boshlang‘ich ta’lim uslubiyoti” kafedrasi o‘qituvchisi, Uzbekistan

##submission.downloads##

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi va o‘qiuvchisining birgalikdagi ochiq qo‘shma faoliyatida boshlang‘ich ta’lim mazmunini o‘zgartirish, rivojlantirish fenomeni hamda empatik tinglash, tushunish, o‘quvchilarning bir-biriga bo‘lgan qiziqishi, ishtirokchilarni birgalikda tashkil etishning turli shakllari va usullari muhokamasi bayon etilgan.