AQLIY OPERATSIYALARGA ASOSLANGAN BOSHLANG'ICH SINF O'QUVCHILARINING MATEMATIK SAVODXONLIGINI METODIKASINI RIVOJLANTIRISH

matematik savodxonlik, boshlang'ich maktab ta'limi,aqliy operatsiyalar, matematikani o'qitish, kognitiv jarayonlar,faol o'rganish, muammolarni hal qilish qobiliyatlari, hamkorlikda o'rganish

Mualliflar

Ushbu maqola tahlil, sintez, taqqoslash, abstraktsiya va umumlashtirish kabi aqliy operatsiyalarni ta'kidlab, matematik savodxonlikni rivojlantirish metodologiyasini taklif qiladi. Tuzilgan dars rejalari, amaliy mashg'ulotlar va o'qituvchilarni rivojlantirish kombinatsiyasi orqali ushbu yondashuv yosh o'quvchilarda matematik tushunchalarni chuqurroq tushunishga yordam beradi. Biz boshlang'ich maktablarda matematik savodxonlikni oshirishga intilayotgan o'qituvchilar uchun keng qamrovli qo'llanmani taqdim etib, nazariy
asoslarni, amalga oshirish strategiyalarini va kutilgan natijalarni o‘quv jarayoniga ta’siri va u o‘qitish sifatini oshirishning amaliy ahamiyati haqida fikrlar bildirilgan.